מאמרים - אסטרטגיה שיווקית

יולי ואוגסט מאחורינו ויש לנו את ספטמבר, קצר ואינטנסיבי לפני עוד חופשים. מה עושים? איך ממנפים את ספטמבר?

תם השרב הגדול

זהו, אוגוסט תם ונשלם והאחד בספטמבר בפתח. אמנם קלנדרית זו אינה תחילת שנה, אך רבים מאתנו חשים כך. הילדים חוזרים למסגרות, אנשים חוזרים מחופשות ואפשר …

המשך »
איך ט"ו באב קשור לעסק שלך?

חוגגים ט"ו באב בעסק שלך

היום חוגגים את ט"ו באב, יום האהבה. אין ספק מלא פרחים נשלחים להם, בונבוניירות נפתחות, ספיישלים בבתי עסק וזיקוקים באוויר. התאהבות, בין אם בעולם העסקי …

המשך »
כמה אנחנו אוהבים כאשר מפתיעים אותנו! מה קורה כאשר מפתיעים אותנו בעולם העסקי?

מבצע בהפתעה

לרוב אנשים אוהבים הפתעות. הפתעה מצליחה לרגש אותנו, לתת לנו משהו שלא ציפינו לו ובהתאם לכך אנו מגיבים. דמיינו למשל את ההתרגשות שיש למופתע במסיבת …

המשך »
עסקים רבים עומלים כל כך הרבה בכדי לתרגם את הלידים שמתקבלים אצלם לידי פגישות פנים מול פנים עם לקוחות, אבל אז זה קורה. משהו שם לא עובד. בכלל לא קשור לשיחת המכירה, משהו הרבה יותר בסיסי מזה, משהו באווירה, בכימיה הראשונית, משהו. מה זה?

מה ההשפעה של סביבת הפגישה?

עסקים רבים עומלים כל כך הרבה בכדי לתרגם  את הלידים שמתקבלים אצלם לידי פגישות פנים מול פנים עם לקוחות, אבל אז זה קורה. משהו שם …

המשך »
לאחרונה ראיתי את הסרט "רפסודיה בוהמית" שמספר על להקת קווין. מעבר לשירי המופת שלא יכולתי להישאר אדישה אליהם (וגרמו לי לשמוע שוב ושוב את השירים של הלהקה), ואף לראות את הסרט בשנית, מצאתי כי ישנן הרבה נקודות דמיון בגורמים להצלחתה של קווין להצלחת עסקים בעולם העסקי.

מה הקשר בין להקת קווין לעסק שלך?

לאחרונה ראיתי את הסרט "רפסודיה בוהמית" שמספר על להקת קווין. מעבר לשירי המופת שלא יכולתי להישאר אדישה אליהם (וגרמו לי לשמוע שוב ושוב את השירים …

המשך »
פעמים רבות אני פוגשת לקוחות שרוצים להפוך את העסק שלהם למותג, מותג ידוע ומוכר, כזה שהקהל רואה ומזהה עוד בשלב הראשוני. מיתוג זוהי השפה השיווקית סביב המותג, מערך הערכים שנוצר סביבו וכך ישנו Look & Feel ברור ומזוהה עם המותג שלכם. עם זאת אני מוצאת עסקים רבים שרוצים להפוך למותג, אך לא יודעים מאיפה להתחיל.

איך יוצרים שפה ויזואלית?

פעמים רבות אני פוגשת לקוחות שרוצים להפוך את העסק שלהם למותג, מותג ידוע ומוכר, כזה שהקהל רואה ומזהה עוד בשלב הראשוני. מיתוג זוהי השפה השיווקית …

המשך »
אחד הדברים שאני אוהבת בשיווק, הוא שהוא מתפתח, הוא משתנה ומצליח לייצור מציאות חדשה לעולם העסקים, אבל בסופו של דבר הוא עוסק באנשים. שנת 2018 הייתה שנה מלאת התפתחויות שיווקיות. אילו מהן הולכות להישאר אתנו ל-2019?

המגמות השיווקיות הצפויות ב-2019

אחד הדברים שאני אוהבת בשיווק, הוא שהוא מתפתח, הוא משתנה ומצליח לייצור מציאות חדשה לעולם העסקים, אבל בסופו של דבר הוא עוסק באנשים. שנת 2018 …

המשך »
אלו תפיסות פסיכולוגיות יכולות להפוך להזדמנויות שיווקיות?

מתפיסות להזדמנויות עסקיות

אנחנו רוצים להיות שונים ונבדלים זה מזה, אך ישנם דברים שמשותפים לכל האנשים באשר הם. כמה פעמים קיבלתם הצעה שהיא הגיונית לחלוטין, אך עדיין, זה …

המשך »
מה ניתן ללמוד מאיקאה על העסק שלנו? כיצד ניתן ליישם בקלות את חווית הלקוח ומלאכת המחשבת שעומדת שם?

לומדים מאיקאה

מתי בפעם האחרונה הייתם באיקאה? אחד מהדברים שאני אוהבת באיקאה הוא חווית הקנייה. עזבו את זה שאני לא אוהבת שופינג, אבל יש שם גאונות לשמה …

המשך »
כולנו כבר יודעים שחברות משתמשות בפסיכולוגיה בכדי להניע אותנו לפעולה. מהן הפסיכולוגיות שיכולות לשמש גם אתכם וכיצד עושים זאת?

כשפסיכולוגיה ושיווק נפגשים

זה כבר ברור לכולם, פסיכולוגיה ושיווק הולכים יד ביד וחברות רבות עושות שימוש בפסיכולוגיה בכדי להניע את הלקוחות לרכישה ולהגיע אליהם. ישנם מספר מאפיינים פסיכולוגיים …

המשך »
הלקוחות שלנו הם משאב גדול ומשמעותי עבורנו. כיצד ניתן למנף אותו ללמידה וצמיחה?

לומדים מלקוחות

הלקוחות הם המנוע של העסק שלנו. עסק ללא לקוחות בסופו של דבר קמל וייסגר. עם זאת, מעבר לכך שהלקוחות מהווים מקור הכנסה עבור העסק שלנו, …

המשך »
כיצד התמודדה ג'ילט עם טרנד האופנה החדש? כיצד ניתן לגשת ללקוח ממקום חדש ולגייס אותו שוב?

בייבי פייס

לאחרונה ישנו טרנד אופנה גברי של גידול זקן וזיפים. כביכול "רק" טרנד אופנתי, אך הטרנד הזה גרם הפסדים רבים לג'ילט. זה החל בצמצום נתח השוק …

המשך »
כיצד המונדיאל קשור לעסק שלך? מה ניתן ללמוד ממנו? לא תאמינו כמה...

קרנבל המונדיאל

היום זה מתחיל חודש של משחקי כדורגל. מודה, אני לא מהצופים, אך אין ספק שיש אווירת חג לאוהדי הכדורגל. רוסיה השכילה להבין שעסקים עושים עם …

המשך »
מה הקשר בין עומר אדם לבין העסק שלך? מה אפשר ללמוד על כך? לא תאמינו, אבל אפשר והרבה!

מה הקשר בין עומר אדם לעסק שלך?

עומר אדם לא מהמושמעים בפלייליסט שלי, עם זאת עם הצלחה אי אפשר להתווכח. בשבוע שעבר, בהופעה המדוברת שלו שבה צהלו ונהנו כשלושים אלף איש הייתה תקרית …

המשך »
אינסטגרם, אינסטה, אינסטוש...איך שלא תקראו לו, כבר אי אפשר להתעלם ממנו. איך ניתן למנף אותו עבור העסק שלכם? כיצד מתחילים?

אינסטוש – מורה נבוכים

אינסטגרם, אינסטה, אינסטוש…איך שלא תקראו לו, כבר אי אפשר להתעלם ממנו. אם בעבר היו מייחסים את האינסטגרם  לצעירים בלבד, הרי שבעקבות ירידת החשיפה בפייסבוק רבים …

המשך »