יולי ואוגסט מאחורינו ויש לנו את ספטמבר, קצר ואינטנסיבי לפני עוד חופשים. מה עושים? איך ממנפים את ספטמבר?

תם השרב הגדול

זהו, אוגוסט תם ונשלם והאחד בספטמבר בפתח. אמנם קלנדרית זו אינה תחילת שנה, אך רבים מאתנו חשים כך. הילדים חוזרים למסגרות, אנשים חוזרים מחופשות ואפשר להכריז סוף סוף – שגרה. רגע, בעצם לא ממש….סוף ספטמבר מתחילים כבר החגים.

אז מה עושים? איך אפשר להתמודד עם שבועות ספורים של שגרה, אשר מיד לאחריה תגיע עוד שבירת שגרה? כיצד ניתן לנהל ולהתנהל בלוח הזמנים הזה? בדיוק לשם כך כתבתי לכם את המאמר הזה.

אז איך מתמודדים?

  1. מיפוי המצב הכלכלי – לפני שאתם יוצאים לפעול בכל הכוח, תעשו עצירה לרגע. הבינו מה רמת ההכנסות שלכם וכמובן, מהי רמת ההוצאות. מתוך כך הגדירו את היעד הכספי שאתם מציבים לכם עבור חודשים ספטמבר ואוקטובר הקרבים.
  2. מיקוד שירותים ומוצרים – מה אתם רוצים לקדם בחודש הזה? מה חשוב לכם למכור? מהם המוצרים הרווחיים שלכם ואילו מוצרים פחות? בחרו עד שלושה מוצרים או שירותים לקידום, בכדי ליצור מיקוד מדויק לחודש הזה.
  3. הגדרת קהל היעד – מיהו קהל היעד האידיאלי עבורכם לשירותים והמוצרים שבחרתם? מה המוצר שלכם יכול לאפשר ללקוחות שלכם? איזה פתרון הוא מביא? כיצד הוא מקל עליהם? ככל שתדעו לענות טוב יותר על השאלות הללו, תוכלו לדייק את הצורך ולהדגיש את הערך המוסף שהמוצר או השירות שלכם מאפשר.
  4. הגדרת ערוצי שיווק – בהמשך להגדרת קהל היעד, הגדירו את ערוצי השיווק האידיאליים עבור הקהל שלכם. היכן הם נמצאים? באלו ערוצים? אילו קבוצות? ככל שתהיו מדויקים יותר, כך תוכלו להפיץ את הבשורה בצורה מדויקת וממוקדת יותר עבורם. אני ממליצה בחום לכתוב את כל הערוצים, בכדי שלא יתפספסו ערוצים. בנוסף נסו לתור אחר ערוצי שיווק חדשים וחדשניים. בדקו היכן המוצרים המשלימים או המוצרים החלופיים למוצרים שלכם מפרסמים, וכך תוכלו למצוא מקומות נוספים לפרסום.
  5. משימות וקביעת לו"ז – זה החלק המאתגר, אך הכי מהותי. הגדרת לוחות זמנים לביצוע המשימות. הגדירו את המשימות שעליכם לבצע, שלב אחר שלב ולאחר מכן הגדירו את הלוחות זמנים לכל משימה. מתי עליכם לבצע כל משימה ועגנו זאת בלו"ז. תרגום המשימות לעשייה ממשית לא יכולה להיעשות ללא הגדרת לוחות זמנים. אם אתם מתקשים בכך, מנו מישהו שיוכל "להציק" לכם לגבי המשימות.

בסופו של דבר עלינו להגדיר ולהיערך לכל חודשי החגים והחופשים שישנם. הדרך האידיאלית לעשות זאת הינה עוד בשלב התכנית העסקית, בכדי למפות את כל העשייה העסקית למהלך כל השנה.
אז חזרה לשגרה מוצלחת לכולם (לפחות עד החגים…).

היה מעניין?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email
סגירת תפריט

הזמנה

בא לך להיפגש? הפגישה והקפה עליי :)

דילוג לתוכן