ייעוץ עסקי לעסקים, ליווי עסקי, ייעוץ עסקי, מודל סמארט, ייעוץ כלכלי לעסקים, מה זה פיתוח עסקי, פיתוח עסקי הגדרה, smart מודל, ענבר ורדי, ייעוץ עסקי לעסקים קטנים, עולם הלקוח, מענה לצרכי הלקוח

לוגו נולד מחדש

מיתוג בעיניי הוא הבסיס של העסק. למעשה המיתוג, זה כל הסיפור (העסקי) שלך. המיתוג מהווה מבחינתי את הפנים של העסק, התדמית, המוניטין וכל אשר נרצה שנפרש על העסק. לכן, הדבר הראשון ברגע שעשיתי כאשר החלטתי לצאת לדרכי העצמאית הוא מיתוג. אני חיה ונושמת שיווק, ולא הייתי יכולה לדמיין את עצמי ללא מיתוג. בלוגו אחד הצלחתי לחבר את האישיות שלי, הייחודיות, הערכים שכל כך מבטאים אותי ואת העיסוק שלי. פתאום זה לא סתם איור, זה אני, ממש אני.

אז האם אפשר או צריך לחדש לוגו שהוא כל כך אני? כל כך העסק שלי ומזוהה איתי בכל המדיות? אז התשובה היא כן, וזה ממש מתחבר למאמר לא שבור, לא מתקנים.

אז יצאתי לתהליך חידוש הלוגו. תהליך לא פשוט, של מיקוד ודיוק מחדש. דיוקי פונטים, דיוקי צבעים, דיוק מסרים, ערכים ונראות. אחרי כמה וכמה סקיצות והתפתחותן, הגענו ללוגו שהרגשתי שלמה ומזוהה עמו. עכשיו כשיש לוגו מתחילה כל העבודה הקשה: מיתוג! מותג צריך לדבר בשפה אחת, אחידה, שתחבר בין כל התוצרים, שתיצור הרמוניה בין כל הערכים והנראות. התחלנו מהאתר. בנינו לאתר שפה חדשה, מותאמת ללוגו החדש, צבעוניות ונראות יותר הייטקית ודיוק של השפה והמסרים שלי. לאט לאט ראיתי את עצמי גם באתר שלי. התחושה הזו של ההזדהות והחיבור המחודש ללוגו מצוחצח ומעודכן היא כל כך מרגשת.

האתר הגיע לסופו והמשכנו במלאכת המיתוג: ניירות מכתבים, חתימת מייל, כרטיסי ביקור, קאבר לפייסבוק, פוסטים לרשתות החברתיות, תמונת מסך לסלולרי וללפטופ, חשבוניות, הצעות מחיר ועוד ועוד.

קבעתי תאריך השקה: 1 בינואר 2020, שנה חדשה עם נראות חדשה. הכל היה צריך להיות מוכן לתאריך היעד. מיתוג מחדש מחייב את השקת כל התוצרים יחד, כך שהנראות המחודשת והשפה החדשה תהיה לאורך כל התוצרים. בדיוק כפי שאם אתם מדברים שפה מסוימת, לא תעברו לדבר בשפה אחרת.

חלק בלתי נפרד מהמיתוג מחדש הוא חיבור הקהל לבשורה. התחלתי תהליך תקשור מול הלקוחות. הכנתי את הלקוחות לכך שאני הולכת לעשות משהו חדש, שיש למה לצפות, למה לחכות, וכך הקהל שלי הפך להיות חלק מהתהליך, מצפה ומתרגש בדיוק כמוני.

תאריך היעד הגיע: 1 בינואר 2020. אחרי שלושה פוסטים עם טיזינג שיש למה לחכות, עשרות שעות עבודה של הסטודיו, סקיצות ומה עוד….הושק המיתוג המחודש במספר פוסטים שזכו לחשיפה גבוהה במיוחד.

אז מה למדנו מכאן?

  1. עלינו להיות עדכניים וחדשניים, גם אם אנחנו מאוהבים במיתוג שלנו.
  2. אפשר לחדש את הלוגו ולהיות מאוהבים בו אפילו יותר מהישן.
  3. יש לעשות את המיתוג לכל התוצרים השיווקיים שישנם ונגזרותיהם.
  4. חברו את הקהל שלכם לבשורה, הכינו אותו.
  5. הגיע הרגע? הפיצו את הבשורה!

ו..אם אתם יוצאים לתהליך מיתוג ורוצים לדעת איך להתחיל, כנסו למאמר "מיתוג וחשיבותו" ו…תחדשו!

רוצה שכך יהיה אצלך?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)