מאמרים - אסטרטגיה שיווקית

פעמים רבות מגיעים אליי עסקים שיש להם מוצר אחד או שניים לכל היותר והוא כרוך בהוצאה גדולה מטעם הלקוח. המשמעות היא שתהליכי המכירה הם ארוכים יותר, עם סיכויים גבוהים יותר לנסיגה מטעם הלקוח. ואז בסופו של דבר יכולות להיות שתי אפשרויות: האחת, שהלקוח רוכש מהם, הם מרוויחים קצת שקט עד הלקוח הבא או שהלקוח נסוג מן העסקה ומאמציהם נפלו בתוהו וממשיכים לתור אחרי הלקוח הבא.

עסק יקר

פעמים רבות מגיעים אליי עסקים שיש להם מוצר אחד או שניים לכל היותר והוא כרוך בהוצאה גדולה מטעם הלקוח. המשמעות היא שתהליכי המכירה הם ארוכים …

המשך »
הקיץ הגיע, איך זה משפיע על העסק שלכם? איך תוכלו להכין את העסק שלכם לקיץ?

הקיץ הגיע

הקיץ כבר פה ועסקים רבים מרגישים את זה בכיס, לטוב ולרע. יש שזו ה-עונה שלהם וזה בדיוק הזמן שלהם להרוויח, אך יש רבים שמוצאים שרוב …

המשך »
לא על הפייסבוק לבדו. יש כל כך הרבה ערוצים שאפשר להשקיע בהם. אילו ערוצים ואיך עושים את זה?

לא על הפייסבוק לבדו

הפייסבוק הינו ערוץ שיווק טוב ונפלא, אבל לאחרונה אני מוצאת שלקוחות רבים שמגיעים אליי נשענים עליו באופן משמעותי אם לא לומר בלעדי. אין ספק כי …

המשך »
כיצד ניתן למנף את הפייסבוק לערוץ משמעותי שעובד?

איך תהפכו את הפייסבוק העסקי לנכס שיווקי?

דף הפייסבוק העסקי שלכם זהו נכס שיווקי, שאם משתמשים בו בצורה הנכונה תוכלו למנף א העסק שלכם באופן משמעותי. ריכזתי לכם את הטיפים העיקריים בעיניי …

המשך »
מיתוג, לא תאמינו כמה זה יכול למנף או להפיל אתכן. איך עושים את זה?

מיתוג וחשיבותו

אחד הדברים שגרמו לי לתסכול הגדול ביותר בחיי כשכירה, היה השעמום. הרגשתי שאני כבר לא חולמת, לא ממש יוצרת, נמצאת במקום ה"שבלוני" המצופה, כי הארגון …

המשך »
כמה חשוב לבחור את הלקוחות שלנו. כל לקוח שנבחר יכול למנף או לקחת מאתנו את האנרגיה

בוחרים (גם) לקוחות

כיועצת עסקית, פעמים רבות כשאני שואלת את בעלי העסקים שאני מלווה: "מיהו הלקוח הפוטנציאלי שלך?" עונים לי: "כולם".  מכירים את הפתגם "תפסת מרובה לא תפסת"? …

המשך »
מה אומרים על העסק שלך? מה אומרים עליך?האם אפשר לנהל את זה?

מה אומרים עליי?

ביום שישי הקרוב בני הבכור הלומד בכתה ב' יקבל תעודה. אני, כאמא גאה ונרגשת, שאלתי אותו:"אתה מתרגש לקראת התעודה?", ובלי לייחס יותר מידי חשיבות הוא …

המשך »