מאמרים

מחזור משאבים יכול ליצור את השינוי המהותי בעסק שלכם, מבלי שתצטרכו להשקיע עוד.

ממחזרים משאבים בעסק

אחת הסיבות העיקריות שעסקים וארגונים פונים אליי היא בעקבות רצונם להתפתח ולגדול. מן הסתם, אם המשאבים שלנו היו ללא הגבלה, לא הייתה כל בעיה, וכולנו …

המשך »
השפה החזותית והאחדות כל כך משמעותית. הצרכן מלא במסרים אינסופיים סביבו, ושפה חזותית זהה תעשה את הקישור אליכם ותגרום ללקוח לחשוב עליכם ולהיכנס למודעות שלו

שפה חזותית

פעמים רבות דיברתי על חשיבות המיתוג. המיתוג למעשה הינו הזהות העסקית שלנו ומשקף בתוכו את כל הערכים, החיבור לקהל היעד שלנו ויוצר את התשתית לשפה …

המשך »
המפתח לצמיחה עסקית הוא לזרוע ולקצור. אנחנו זורעים כל כך הרבה בעסק שלנו, ובדיוק כמו בטבע לא כל זרע יניב תוצאה. ככל שתזרעו יותר תקצרו יותר.

זורעים וקוצרים

השבוע קיבלתי הודעה מלקוח שלי שהיה בחופש תקופה ממושכת, ש"מאמצע שום מקום" הגיעו פתאום לידים חדשים כשהוא היה בחופש.  איזה קטע?! לקוחת נופלים מהשמים? ככה …

המשך »
מה זה המשפך השיווקי שכולם מדברים עליו? בואו הסביר סוף סוף בצורה פשוטה וברורה על מה מדובר, ואיך זה קשור לדייטים וחתונה?

משפך שיווקי (או מדייט ראשון לחתונה)

עסקים עושים עם אנשים, ועם אנשים יוצרים מערכות יחסים. לכן, כאשר מדברים על משפך שיווקי, אני מעדיפה לראות את זה כבניית מערכת יחסים עם הלקוחות. …

המשך »
מתחילים את שנת 2018, אך ממה מתחילים? איך אנחנו יכולים למנף את העסק שלנו כבר עם פתיחת השנה.

אחרי החגים זה עכשיו

זהו, עוד שנייה נגמרת התקופה של ה- on וה-off, התקופה של בין עבודה לחופש, בין התחייבות לבין רפיון, תקופה של חוסר איזון באנרגיה. כן, התקופה …

המשך »
כיצד נתונים יכולים לסייע לנו? ידיעת פרטים על הלקוחות שלנו ואיסוף נתונים על קהל ה יעד, יכלה לפשט עבורנו את הדברים, וכך נוכל לדבר אליו באופן ישיר ועונה לצורך.

קהל יעד, תכלס, מה זה אומר?

השבוע נפגשתי עם חברה וכחלק מהתהליך ניסיתי לעשות איתם אפיון של קהל היעד. התשובה הראשונה הייתה: "כולם". ניסיתי להסביר להם כמה חשוב לדייק, מדוע אי …

המשך »
אחרי חופש ארוך, מאתגר לחזור לשגרה

חוזרים לשגרה

אז הנה, הגיע הרגע שהרבה הורים חיכו וציפו לו, תום החופש הגדול. עם תום החופש הגדול, חוזרים לשגרה, כולם כולל כולם. החזרה לשגרה היא מאתגרת, …

המשך »
הצרכן כיום חשוף לכל כך הרבה מסרים, בכל מקום אפשרי, אם זה בסביבה הדיגיטלית, אם זה בסביבה הפיזית, אם זה בבית או בחוץ, מסרים בכל מקום אפשרי. המסרים מקיפים את הצרכן. כאשר יהיו מסרים אשר ידברו לעולמו, אשר ייגעו בו וידברו אליו, שיתנו מענה לצורך שלו ולאתגרים העומדים בפניו ויהיו מדויקים עבורו, תיווצר הקשבה מבחינתו. איך יוצרים מסר אפקטיבי?

איך מעבירים מסר?

השיווק כיום מחבר את עולם הלקוח עם עולם המוצר, כאשר היצרן שם במרכז את רצונות וצרכי הלקוח במרכז, ובהתאם לכך מפתח מוצרים ושירותים ומציע אותם …

המשך »
בחרנו בדרך העצמאית, אבל בואו נגיד את האמת, לא בכל יום יש לנו חשק לעבוד. מה עושים? איך מחזירים את האנרגיה?

ואם לא בא לי?

כן, יש ימים שלא בא לי. לא בא לי לעבוד, לא בא לי לעשות, לא בא לי. בא לי לעשות כלום. ממש כלום. לשכב על …

המשך »
איך מגשימים מטרות? איך הופכים חלום למציאות?

איך מגשימים מטרות?

ב-1969 נחת האדם הראשון על הירח. אם הייתם שואלים כמה שנים לפני כן האם זה אפשרי, אני לא בטוחה שאנשים רבים היו עונים לכם שכן. …

המשך »
אפשר לפטר לקוחות.לקוחות שאינם טובים לנו גוזלים מאתנו כוחות רבים ובינתיים תופסים את מקומם של לקוחות איכותיים

אפשר לפטר גם לקוחות

כבעלי עסקים אנחנו עובדים כל כך קשה בכדי להגיע ללקוח שלנו. מגדירים את קהל היעד שלנו, מגדירים עבורו ערוצי שיווק, דרכי פעולה להשגתו, יוצרים עבורו …

המשך »
זה הזמן לשדרוג העסק שלכם. אפשר לעשות זאת עם משאבים קיימים ודיוקים משמעותיים שיכולים ליצור את השינוי המהותי שלכם

זמן לשדרוג העסק

מכירים את המשפט "סוס מנצח לא מחליפים"? אז נכון, אולי לא להחליף, אבל מה עם לשדרג? שדרוג של הסלולרי, שדרוג וחידוש של הבית, חידוש מלתחה? …

המשך »
פה לאוזן הוא מנוף הצמיחה של עסקים רבים. איך ניתן למנף אותו? כיצד ניתן להפוך אותו למנוהל ולא מתנהל?

פה לאוזן זה לא פלא

פעמים רבות כאשר אני שואלת עסקים מהו ערוץ השיווק המשמעותי ביותר עבורם, אני מקבלת את התשובה "פה לאוזן", או בקיצור פל"א. אז זהו, שבמקרים רבים …

המשך »
אפקט WOW אצל הלקוחות שלכם יכול ליצור את השינוי עבורכם. כיצד יוצרים אפקט שכזה אצל הלקוחות?

אפקט WOW

קונים לכם מתנה, איזה כיף, נכון? מתי יפתיע אתכם יותר שיקנו לכם מתנה: ביום ההולדת או סתם יום? סביר להניח שבסתם יום, כי לא ציפיתם, …

המשך »

10 טיפים להתמודדות עסקית עם הקיץ

חודשי הקיץ בעסקים אינם פשוטים. האנשים נכנסים לאווירת חופש, מתחילים להוריד הילוך פחות רוצים להתחייב ובאותו האופן ארגונים רבים יוצאים לפגרה. אז מי שמכיר אותי, …

המשך »