בחרנו בדרך העצמאית, אבל בואו נגיד את האמת, לא בכל יום יש לנו חשק לעבוד. מה עושים? איך מחזירים את האנרגיה?

ואם לא בא לי?

כן, יש ימים שלא בא לי. לא בא לי לעבוד, לא בא לי לעשות, לא בא לי. בא לי לעשות כלום. ממש כלום. לשכב על הספה, להימרח ולהעביר את הזמן בכלום. כזה, כלום. אבל אז מתחילות הנקיפות מצפון. מה? כלום? השתגעת? מה תעשי עם כל המשימות שיש לך לסיים? איך תעמדי בלוחות הזמנים? מה תגידי ללקוחות? שאת היום לא עובדת כי את ביום "כלום"? מילא בחופש, אבל לא בא לך לעבוד? מה תספרי לבן זוג מה עשית היום כלום? אז לפעמים אני מנסה בכוח לעבוד. בכוח מנסה לקדם את המשימות ואת הדברים שיש לי, אבל זה לא עובד פשוט לא עובד.

אז מה עושים?

  1. חברים – גייסו את הסביבה התומכת, שיכולה לסייע לכם, וצרו יחד סביבת עבודה אפקטיבית. למשל: תחלקו שולחן עבודה ליום אחד, הגדירו יעדים והתחייבו אחד בפני השני לגבי עמידה בהם, וכך תוכלו לקדם אחד את השני ויחד להגיע ליעדים שהצבתם לכם.

  2. חלופה – נתקעתם עם משימה שאתם לא מצליחים להתקדם איתה? עברו למשימה אחרת, שאתם יותר מתחברים, שיותר בא לכם לעשות אותה ותמשיכו משם. המשימה שאתם יותר מתחברים אליה תוכל לתת לכם מוטיבציה ותאיץ את יתר המשימות שיש לכם לעשות.

  3. סביבת עבודה – החליפו את סביבת העבודה שלכם. גוונו לכם! לכו לים, לבית קפה, להאב (מתחם עבודה של עצמאים), לכל מקום שאתם יכולים לגוון בו את סביבת העבודה שלכם, בכדי שתהיה לכם השראה אחרת. לא תאמינו כמה סביבת עבודה יכולה לעשות לכם פלאים ברמת האפקטיביות והמיקוד שלכם.

  4. ספורט – טוב, תאמינו לי שזה הסעיף שהיה לי הכי קשה לכתוב. אני לא מאוהבי הספורט הגדולים, אבל מה לעשות זה פשוט עובד. כשאני עושה ספורט אני מתמלאת בחיוניות ואנרגיות לכל היום. האתגר הוא להוציא את עצמי מהבית לאימון (חתיכת אתגר), אבל מהרגע שצלחתי את זה, אז אני כבר הרבה יותר אפקטיבית ממה שיכולתי לבקש.

  5. משחררים – כמה פשוט ככה נכון. שחררו את זה. לא בא לכם? אל תלחמו בזה. פשוט שחררו ואל תעבדו. קחו לכם אוויר, שימו את הדברים בצד ומלאו את עצמכם באנרגיה של דברים אחרים. בלי מאבקים, בלי מלחמה עם עצמכם, פשוט לשחרר. רק הגדירו עם עצמכם עד מתי. הגדירו גבולות ברורים עד מתי תהיה ההפסקה הזו ועד מתי אתם משחררים את עצמכם מהמטלות הללו.


בדיוק כפי שאנחנו בשיא המרץ שלנו, פרודוקטיביים, מלאים בעשייה, כך בדיוק יש לנו רגעים שאנחנו פחות במקום הזה. רגעים שאנחנו מרגישים שאנחנו לא במיטבנו, שאנחנו מרגישים לא יעילים במיוחד ופשוט לא מצליחים להגיע למשימות שלנו. מזמינה אתכם לנסות את הכלים שהצעתי, ולפעמים חשוב לדעת גם להרפות ולהטעין את עצמכם.

היה מעניין?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)