אפקט WOW אצל הלקוחות שלכם יכול ליצור את השינוי עבורכם. כיצד יוצרים אפקט שכזה אצל הלקוחות?

אפקט WOW

קונים לכם מתנה, איזה כיף, נכון? מתי יפתיע אתכם יותר שיקנו לכם מתנה: ביום ההולדת או סתם יום? סביר להניח שבסתם יום, כי לא ציפיתם, כי לא חשבתם על זה. זו יכולה להיות מתנה קטנטנה וסמלית, אבל עצם ההפתעה, שלא ציפתם לכך יוצרת אפקט, בשיווק זה נקרא אפקט WOW.

כך בדיוק זה מתרחש אצל הלקוח. הלקוח שלנו מגיע אלינו עם מערכת ציפיות. כאשר מערכת הציפיות שלו תואמת למה שהוא מקבל הוא שבע רצון. כאשר הציפיות שלו גבוהות מכך, הוא חש תסכול ואכזבה. עם זאת כאשר אנחנו מצליחים להפתיע אותו מעל ומעבר, הרבה יותר ממה שהוא ציפה, הוא ב"היי" וזהו אפקט WOW.

אפקט WOW הוא משהו שהלקוח כלל אינו יכול לצפות לו, משהו שאינו במערכת הציפיות שלו. כאשר מתקיים אפקט WOW הלקוח ב"היי", הוא מופתע ומתרשם  ממה שעשו עבורו ומתקשר את הפתעתו מכך לכל מי שרק אפשר, ובכך יוצר פרסום אותנטי, אמיתי ואפקטיבי שיוצר גלים.

מצד שני אני יכולה לספר על לקוח שלי, בית קפה – מסעדה שיש לו קבוצת לקוחות חוזרות שמגיעות בכל בוקר מחדש לשתות קפה לפני שהן יוצאות לאימון. הן מקבלות יחס של VIP, הברמן יודע בדיוק מה ואיך כל אחת מהן שותה ומכין לכל אחת מהן את השתייה שלה מבלי שהן צריכות להזמין. יחס מועדף? כן. מפתיע? לא. אז בכדי ליצור אפקט WOW עבורן הוא הפיק להן חולצות לאימון ריצה שלהן עם מיתוג המסעדה. הן היו המומות מהמחווה, התרגשו, העלו פוסטים בפייסבוק על כך וסיפרו לכל מי שרק אפשר.

אז בואו תהיו יצירתיים ותראו איך אתם יוצרים את אפקט ה-WOW שלכם ללקוחות שלכם. זה מאתגר, מצריך חשיבה, אבל בהחלט שווה את זה!

ולסיום הנה גם מסעדת שף שעשתה את זה אחרת:

רוצה שכך יהיה אצלך?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)