מאמרים

איך מגשימים מטרות? איך הופכים חלום למציאות?
פיתוח עסקי

איך מגשימים מטרות?

ב-1969 נחת האדם הראשון על הירח. אם הייתם שואלים כמה שנים לפני כן האם זה אפשרי, אני לא בטוחה שאנשים רבים היו עונים לכם שכן.

קרא עוד »
אפשר לפטר לקוחות.לקוחות שאינם טובים לנו גוזלים מאתנו כוחות רבים ובינתיים תופסים את מקומם של לקוחות איכותיים
פיתוח עסקי

אפשר לפטר גם לקוחות

כבעלי עסקים אנחנו עובדים כל כך קשה בכדי להגיע ללקוח שלנו. מגדירים את קהל היעד שלנו, מגדירים עבורו ערוצי שיווק, דרכי פעולה להשגתו, יוצרים עבורו

קרא עוד »
זה הזמן לשדרוג העסק שלכם. אפשר לעשות זאת עם משאבים קיימים ודיוקים משמעותיים שיכולים ליצור את השינוי המהותי שלכם
אסטרטגיה עסקית

זמן לשדרוג העסק

מכירים את המשפט "סוס מנצח לא מחליפים"? אז נכון, אולי לא להחליף, אבל מה עם לשדרג? שדרוג של הסלולרי, שדרוג וחידוש של הבית, חידוש מלתחה?

קרא עוד »
פה לאוזן הוא מנוף הצמיחה של עסקים רבים. איך ניתן למנף אותו? כיצד ניתן להפוך אותו למנוהל ולא מתנהל?
אסטרטגיה שיווקית

פה לאוזן זה לא פלא

פעמים רבות כאשר אני שואלת עסקים מהו ערוץ השיווק המשמעותי ביותר עבורם, אני מקבלת את התשובה "פה לאוזן", או בקיצור פל"א. אז זהו, שבמקרים רבים

קרא עוד »
אפקט WOW אצל הלקוחות שלכם יכול ליצור את השינוי עבורכם. כיצד יוצרים אפקט שכזה אצל הלקוחות?
אסטרטגיה שיווקית

אפקט WOW

קונים לכם מתנה, איזה כיף, נכון? מתי יפתיע אתכם יותר שיקנו לכם מתנה: ביום ההולדת או סתם יום? סביר להניח שבסתם יום, כי לא ציפיתם,

קרא עוד »
איך מגדירים את קהל היעד שלכם? ממה מתחילים ועל מה חשוב להקפיד?
אסטרטגיה שיווקית

איך מגדירים קהל יעד?

במאמר הקודם הסברתי את חשיבות הגדרת קהל היעד. הגדרת קהל היעד הינה הכרחית למיקוד העסקי שלכם וכמובן, לבניית תכנית עסקית עבור העסק שלכם. אז איך

קרא עוד »
אני פוגשת כל כך הרבה עצמאים וארגונים שרוצים ללכת לקראת הלקוח, אז עושים עבורו מחווה, יורדים במחיר ונותנים לו מחיר "טוב" כמו שהוא מבקש, רק המחיר הזה טוב רק לרוכש ולא למוכר.
אסטרטגיה עסקית

אפשר הנחה? לא!

כמה פעמים שאלו אתכם אם אפשר הנחה? התפתלתם, הרגשתם לא בנוח עם זה, אבל רציתם לסגור את העסקה, לא הרגשתם בנוח להשאיר את הצד השני

קרא עוד »
בדיוק כפי שתינוק נולד ומתפתח בהתאם לגילו, כך גם העסק. מהם שלבי התפתחות העסק ומה ההבדל ביניהם?
אסטרטגיה עסקית

שלבי התפתחות העסק

מחזור חייו של עסק הוא מקביל למחזור חייו של האדם. נסו לחשוב על עצמכם, איך הצרכים, הרצונות והעשייה שלכם השתנתה בכל שלב ושלב בחייכם. בניתי

קרא עוד »
כמה חשוב להטעין את עצמנו, אנחנו המשאב הכי חשוב שלנו
פיתוח עסקי

מטעני העצמאי

פעמים רבות אני פוגשת עצמאים עייפים. עייפים מהמרוץ של העצמאי, עייפם מהעשייה המרובה, עייפים מהאכזבות ומתחילים לחשב אם בכלל בחרו נכון ואיך בכלל אמורים להתחיל

קרא עוד »
מהו בידול? כיצד הוא יכול למנף את העסק שלנו? הבידול מיחד אותנו מיתר השוק וגורם ללקוח לבחור בנו שוב ושוב
אסטרטגיה שיווקית

מה זה בידול?

בעולם העסקי, המתאפיין בתחרותיות גבוהה, ריבוי מתחרים ומתוך כך ריבוי מסרים לצרכן, עסקים מוצאים את עצמם נבלעים בתוך התחרות הגדולה. הצרכן אינו יודע לומר בדיוק

קרא עוד »
מהם חמשת העקרונות לשירות לקוחות? זה כל כך חשוב ומהותי לעסק שלכם, שהרי הוא מתבסס על הלקוחות.
אסטרטגיה שיווקית

5 העקרונות לשירות לקוחות

יושבת לי בבית קפה, מבקשת לשבת בשולחן שקט. מושיבים אותי ואני מקבלת שולחן די רועש. לא נורא, נסתדר. ממתינה לתפריט, אך לא מקבלת תפריט וממתינה.

קרא עוד »
איך מתמחרים מוצרים? ישנן שלוש אסטרטגיות עיקריות לתמחור מוצרים שיכולות לסייע לכן. תמחור נכון יוביל לעסק רווחי ומשגשג
ייעוץ כלכלי לעסקים

איך מתמחרים?

פעמים רבות כאשר אני מלווה עסקים וחברות שואלים אותי כיצד לקבוע את מחיר המוצר או השירותים? יש כאלו שקובעים זאת באופן שרירותי, פשוט נותנים מחיר

קרא עוד »
אומרים שההתחלות תמיד קשות. אז אומרים, זה לא חייב להיות קשה, זה פשוט חדש ולא מוכר, אז זה מאתגר. הקמתם עסק חדש, כבר פניתם לחברים, למכרים ולמשפחה, אבל עדיין, העסק לא מניב את ההכנסות שרציתם. אתם מתחילים לחשוב אם בכלל עשיתם את הצעד הנכון וכל הזמן הפנוי הזה מפנה הרבה זמן לחששות ומחשבות מעכבות.
אסטרטגיה עסקית

יוצאים לעצמאות

אומרים שההתחלות תמיד קשות. אז אומרים, זה לא חייב להיות קשה, זה פשוט חדש ולא מוכר, אז זה מאתגר. הקמתם עסק חדש, כבר פניתם לחברים,

קרא עוד »
המיתוג שלכם הוא אתם, היישות העסקית שלכם. אל תקלו ראש במיתוג שלכם, ואם אתם לא בטוחים במיתוג שלכם, עדיף בשלב הראשון להיות ללא מיתוג מאשר להיות עם מיתוג שגוי. עם זאת, לא ניתן להיות בעסק ללא מיתוג לאורך זמן כי כמו ש"לכל איש יש שם", אז לכל עסק יש שם.
אסטרטגיה שיווקית

איך בונים מותג?

כשאני פוגשת עסקים בתחילת דרכם, אחד ההיבטים שבהם אנו דנים הוא הלוגו שלהם. פעמים רבות אמרים לי: "אה, שטויות, בסך הכל איזה ציור קטן עם

קרא עוד »
כשאתם מזמינים אליכם הביתה אורחים, אתם נערכים מראש. אתם דואגים לכיבוד, מסדרים קצת את הבית (מחביאים את הכביסה), מתארגנים קצת ועוד. כאשר מפתיעים אתכם אורחים ואתם לא ערוכים לכך, לרוב ישנה מבוכה קלה, אולי אפילו התנצלות ומיד מארגנים מה שאפשר וממשיכים הלאה. אז מה קורה בעסק שלכם כשיש אורחים? לא פעם אני רואה עסקים שקוראים ללקוחות פוטנציאליים להיכנס אליהם לאתר, לדף הפייסבוק ועוד, ואלו כלל אינם מעודכנים, אינם מוסיפים רושם לעסק, אלא פוגמים ברושם ובמקצועיות העסק.
אסטרטגיה שיווקית

נערכים לאורחים

כשאתם מזמינים אליכם הביתה אורחים, אתם נערכים מראש. אתם דואגים לכיבוד, מסדרים קצת את הבית (מחביאים את הכביסה), מתארגנים קצת ועוד. כאשר מפתיעים אתכם אורחים

קרא עוד »
הפסח מתקרב, ועמו מגיעות כל מטלות הניקיון. פסח מסמן לרבים מאתנו סיבה לעשות סדר בדברים, לארגן מחדש, לרענן, לשפר את הקיים, וכך אני מאמינה שצריך לעשות גם בעסק. פסח הוא מבחינתי נקודת ציון לעסקים לרענון, ניקיון הטפל והתמקדות בעיקר.
אסטרטגיה עסקית

סדר פסח

הפסח מתקרב, ועמו מגיעות כל מטלות הניקיון. פסח מסמן לרבים מאתנו סיבה לעשות סדר בדברים, לארגן מחדש, לרענן, לשפר את הקיים, וכך אני מאמינה שצריך

קרא עוד »
לאחר הגדרת המוצר שלכם, חשוב לדבר על הערך המהותי שאתם נותנים ללקוח, כיצד אתם עונים לצרכים שלו ומסייעים לו לצמצם את האתגרים והכאבים עמם הוא מתמודד. כאשר הדיון ייסוב סביב האלמנטים הללו, תגעו בעולם הלקוח באופן משמעותי ותיצרו הקשבה גבוהה יותר מול הלקוח. באופן הזה יהיה לכם קל יותר לשווק לו את המוצרים שלכם, היות ותגעו בדיוק בנקודות הרלוונטיות עבורו.
אסטרטגיה שיווקית

עולם הלקוח

נסו לחשוב רגע על שלט הטלוויזיה שלכם, לא זה של הממיר, אלא של הטלוויזיה עצמה. זוכרים כמה כפתורים יש בו? מלא! בכמה מהם באמת עשיתם

קרא עוד »
כמה חשוב התכנון השבועי, בכדי ליצור לכם סדר ומיקוד עשייה.
פיתוח עסקי

תכנון יום עבודה

אני מלווה עצמאים רבים ולא פעם אני שומעת מהם כי הם לא מצליחים להשתלט על כל המשימות שלהם. הימים מתמסמסים והמשימות עובר זמנן או הופכות

קרא עוד »
המושלם יכול להיות נר לרגלנו. ה-100% שלנו יכול להיות 200% של האחר, ומצד שני אנחנו עלולים להיות ב-0% בשל הביקורתיות שלנו. איך מתמודדים?
פיתוח עסקי

הכל או כלום

מכירים את זה שאתם מחליטים לעשות צעד משמעותי, מתכננים, נערכים, בונים, אבל כשאתם מגיעים לנקודת ההשקה, בה אתם אמורים לצאת לדרך, אתם עושים "אחורה פנה"

קרא עוד »
סגירת תפריט
דילוג לתוכן