מאמרים

פסח מתקרב ורבים מאתנו מפשילים שרוולים ויוצאים לארגן, לסדר ולנקות לפני בוא הפסח. אז רגע לפני שאתם יוצאים לארגן ולסדר את הבית שלכם, אני ממליצה לכם לעשות סדר וארגון גם אצלכם בעסק, כי זה לא פחות חשוב. מה עושים וממה מתחילים?

סדר פסח בעסק

פסח מתקרב ורבים מאתנו מפשילים שרוולים ויוצאים לארגן, לסדר ולנקות לפני בוא הפסח. אז רגע לפני שאתם יוצאים לארגן ולסדר את הבית שלכם, אני ממליצה …

המשך »
איך מנהלים את הלו"ז בשגרת קורונה? הכל גם ככה עמוס לנו ולא שגרתי, את נוהל כיבוי השריפות הפכנו לשגרה, אז מה עושים?

איך מנהלים לו"ז בשגרת קורונה?

מה כבר לא נאמר על שנת הקורונה…כמה היא שונה, מהפכנית, שיתקה, טלטלה ועודנה מטלטלת את כולנו. השנה הזו הצליחה להגיע לפתח כל בית. בחלק רק …

המשך »
מה הפוקוס לשנת 2021? מהם המיקודים העסקיים לשנה הזו? במה כדאי להשקיע עסקית?

מה הפוקוס של 2021?

שנת 2020 הייתה שנה מאתגרת לכולנו, אין ספק, עם זאת, היא רק מיקדה וחידדה עוד יותר את המיקודים לשנת 2021. הצרכים של הצרכן צפו בצורה …

המשך »
כיצד הקורונה שינתה את העולם העסקי? מה המשמעות עבור העסק שלכם?

גם קורונה לא תעצור שיווק

רגע לפני שנכנסים שוב לסגר ושוב בעלי עסקים מוצאים את עצמם מתנדנדים על נדנדת העצמאי, נמצאים בין עשייה לחוסר עשייה, בין תחושת נפילה למוטיבציה, נדנדה …

המשך »
שנת 2020 מגיעה לקיצה. לא להאמין איך התחלנו את שנת 2019 באופטימיות נהדרת, עם צמיחה כלכלית, תכנית עסקית שנועדה להגשמה עם יעדים ממשיים והחל מאמצע 2019 חווה העולם טלטלה חסרת תקדים שתחילה בסיפורים הזויים על עטלפים והגיעה עד לפתח ביתו של כל אחד ואחד מאתנו. איך מסכמים את השנה הזו? ממה מתחילים? הכל במאמר שלי

מסכמים (גם) את 2020

שנת 2020 מגיעה לקיצה. לא להאמין איך התחלנו את שנת 2019 באופטימיות נהדרת, עם צמיחה כלכלית, תכנית עסקית שנועדה להגשמה עם יעדים ממשיים והחל מאמצע …

המשך »
בימים אלו בארגונים רבים מקיימים משוב. השיטה המוכרת ביותר היא שיטת הסנדביץ'. האם זו השיטה המומלצת? האם יש חלופות? הכל במאמר שיעשה לכם סדר בדברים

סנדביץ'? אולי לא במשוב

אני מלווה חברות רבות, וכעת לקראת סיום השנה ישנם משובים והערכות עובדים. השיטה הנפוצה היא שיטת סנדביץ', שעובדת כך: מתחילים מהפרוסה העליונה, שזהו פתיח חיובי …

המשך »
בימי הקורונה השיווק השתנה. איך משפיע משבר עולמי על השיווק? האם מפסיקים? ממשיכים כרגיל? מה עושים?

שיווק בימי קורונה

הקורונה הוגדרה כמשבר עולמי. היא מצליחה להכות בכל העולם, בעסקים קטנים וגדולים וכאשר מנסים להעריך מה יקרה ביום שאחרי הקורונה, התחזיות האופטימיות מדברות על כ-30% …

המשך »
תחושת דה-ז'ה-וו באוויר, שוב אנחנו נכנסים לסגר, שוב הקורונה מרימה את ראשה בכל הכוח ושוב העסקים מקבלים מכה אנושה. עצמאים רבים יעבדו כעת מהבית, לנסות להמשיך כרגיל ולשמר את רמת ההכנסות של העסק (בהנחה שהעסק אינו סגור), ואם זה לא מספיק, חלקם אף נאלצים להתמודד עם הקושי שילדיהם נותרו ללא מסגרות.

טיפים לעצמאי בסגר

תחושת דה-ז'ה-וו באוויר, שוב אנחנו נכנסים לסגר, שוב הקורונה מרימה את ראשה בכל הכוח ושוב העסקים מקבלים מכה אנושה. עצמאים רבים יעבדו כעת מהבית, לנסות …

המשך »
החלטתם לבנות אתר? מעולה. אז אם כבר אתר אז אני, רויטל ואורי ממליצים על וורדפרס. למה? הכל פה במאמר עשיר במיוחד בשבילכם.

קצת על וורדפרס

אני מהמאמינים הגדולים בנכסים דיגיטליים ובראשם אתרים עצמאיים משלכם, ללא תלות באתרים אחרים. יש היום כל כך הרבה פלטפורמות לבניית אתרים, אך אין ספק כי …

המשך »
הרשתות החברתיות הן כלי למינוף עסקי ואישי שיולות למנף את העסק שלך מעלה, כיצד? הכל במאמר ממוקד וברור!

להשיג יותר מהרשתות החברתיות

מדיה חברתית. העולם העסקי נחלק לשניים: אלו שרואים את צמד המילים הללו ומקבלים התקף חרדה, ויש את אלו שעולה חיוך על שפתם ועיניהם נוצצות ממשמע …

המשך »
העולם העסקי קיבל בחודשים האחרונים שיעור חשוב. גילינו עד כמה הפלטפורמה הדיגיטלית ובראשיתה האסטרטגיה הדיגיטלית היא משמעותית. ברגע אחד העולם הפיזי העסקי השתתק ומצא את עצמו מאלתר פתרונות שיוכלו לגשר על העולם הפיזי.

על אסטרטגיה דיגיטלית

העולם העסקי קיבל בחודשים האחרונים שיעור חשוב. גילינו עד כמה הפלטפורמה הדיגיטלית ובראשיתה האסטרטגיה הדיגיטלית היא משמעותית. ברגע אחד העולם הפיזי העסקי השתתק ומצא את …

המשך »
תחום שירות הלקוחות מוסיף ומתפתח בייחוד עם התפתחות הטכנולוגיה. טלפונים החליפו את ביקורי הבית, מיילים החליפו את הטלפונים וכך עולם שירות הלקוחות מוסיף לשנות את פניו. הצרכנים שמים דגש רב לשירות הלקוחות ורואים בו יתרון תחרותי משמעותי לבחירת חברה אחת על פני אחרת. החברות נאלצות להוסיף ולהתחדש בשירות הלקוחות וליצור יתרון משמעותי בשירות הניתן ללקוח.

שירות הלקוחות החדש

תחום שירות הלקוחות מוסיף ומתפתח בייחוד עם התפתחות הטכנולוגיה. טלפונים החליפו את ביקורי הבית, מיילים החליפו את הטלפונים וכך עולם שירות הלקוחות מוסיף לשנות את …

המשך »
הקורונה טרפה את הקלפים עבור כולנו. ברגע אחד נוצרה מציאות חדשה שהביאה עמה שגרה חדשה שמעולם לא הכרנו. לפתע הבנו שכמעט הכל אפשרי לעשות מרחוק וכל עסק קיבל "טבילת אש" על התנהלות מרחוק ללא מגע וללא פגישות פנים מול פנים עם הלקוחות. עם זאת ישנם (גם) יתרונות לקורונה. הכל במאמר הזה

יש (גם) יתרונות לקורונה

הקורונה טרפה את הקלפים עבור כולנו. ברגע אחד נוצרה מציאות חדשה שהביאה עמה שגרה חדשה שמעולם לא הכרנו. לפתע הבנו שכמעט הכל אפשרי לעשות מרחוק …

המשך »
טירוף הקורונה כבר ה. מה עושים? כיצד מתמודדים?

עסקים בצל הקורונה

ימים מאתגרים עוברים על העסקים בארץ ובעולם. אובדן ההכנסות המהיר, האווירה, היכולות המצטמצמות של הקהל לשלם, כל אלו מביאות להאטה ואפילו עצירה מוחלטת של עסקים …

המשך »
הטכנולוגיה מתפתחת ומשתנה במהירות. עם התפתחותה ישנם קשיים להתמודד עם רצונות הצרכנים. הלקוח רוצה לקבל יחס אישי, לקבל התאמה אישית גם מארגונים גדולים וגם קטנים, רוצה שייראו אותו, את ההעדפות שלו והצרכים שלו, כלומר Custom Made. מה ההשפעות על העסק שלך מכך?

בינה מלאכותית ופיתוח עסקי

הטכנולוגיה מתפתחת ומשתנה במהירות. עם התפתחותה ישנם קשיים להתמודד עם רצונות הצרכנים. הלקוח רוצה לקבל יחס אישי, לקבל התאמה אישית גם מארגונים גדולים וגם קטנים, …

המשך »