מאמרים

תחום שירות הלקוחות מוסיף ומתפתח בייחוד עם התפתחות הטכנולוגיה. טלפונים החליפו את ביקורי הבית, מיילים החליפו את הטלפונים וכך עולם שירות הלקוחות מוסיף לשנות את פניו. הצרכנים שמים דגש רב לשירות הלקוחות ורואים בו יתרון תחרותי משמעותי לבחירת חברה אחת על פני אחרת. החברות נאלצות להוסיף ולהתחדש בשירות הלקוחות וליצור יתרון משמעותי בשירות הניתן ללקוח.

שירות הלקוחות החדש

תחום שירות הלקוחות מוסיף ומתפתח בייחוד עם התפתחות הטכנולוגיה. טלפונים החליפו את ביקורי הבית, מיילים החליפו את הטלפונים וכך עולם שירות הלקוחות מוסיף לשנות את …

המשך »
הקורונה טרפה את הקלפים עבור כולנו. ברגע אחד נוצרה מציאות חדשה שהביאה עמה שגרה חדשה שמעולם לא הכרנו. לפתע הבנו שכמעט הכל אפשרי לעשות מרחוק וכל עסק קיבל "טבילת אש" על התנהלות מרחוק ללא מגע וללא פגישות פנים מול פנים עם הלקוחות. עם זאת ישנם (גם) יתרונות לקורונה. הכל במאמר הזה

יש (גם) יתרונות לקורונה

הקורונה טרפה את הקלפים עבור כולנו. ברגע אחד נוצרה מציאות חדשה שהביאה עמה שגרה חדשה שמעולם לא הכרנו. לפתע הבנו שכמעט הכל אפשרי לעשות מרחוק …

המשך »
טירוף הקורונה כבר ה. מה עושים? כיצד מתמודדים?

עסקים בצל הקורונה

ימים מאתגרים עוברים על העסקים בארץ ובעולם. אובדן ההכנסות המהיר, האווירה, היכולות המצטמצמות של הקהל לשלם, כל אלו מביאות להאטה ואפילו עצירה מוחלטת של עסקים …

המשך »
הטכנולוגיה מתפתחת ומשתנה במהירות. עם התפתחותה ישנם קשיים להתמודד עם רצונות הצרכנים. הלקוח רוצה לקבל יחס אישי, לקבל התאמה אישית גם מארגונים גדולים וגם קטנים, רוצה שייראו אותו, את ההעדפות שלו והצרכים שלו, כלומר Custom Made. מה ההשפעות על העסק שלך מכך?

בינה מלאכותית ופיתוח עסקי

הטכנולוגיה מתפתחת ומשתנה במהירות. עם התפתחותה ישנם קשיים להתמודד עם רצונות הצרכנים. הלקוח רוצה לקבל יחס אישי, לקבל התאמה אישית גם מארגונים גדולים וגם קטנים, …

המשך »
כעצמאים, כל יום מלווה בבחירות, אינספור בחירות. מהן הבחירות של העצמאי?

בחירות (העצמאי)

בימים האלו, בהם מתקיימות שוב (ושוב ושוב….) בחירות, אני לא יכולה שלא להביט בסמנטיקה של בחירות בחיי העצמאי. לנו, כעצמאים, אנו עומדים כל יום מחדש …

המשך »
הילדים קיבלו תעודות הערכה ומה קורה בעולם העצמאים? אנו לא מקבלים משוב מהמנהלים שלנו, לא מקבלים תעודות הערכה, בונוסים על הישגים ונותרים עם הערכה עצמית שהיא לגמרי סובייקטיבית ופעמים רבות נתון משתנה. אז מה עושים?

זמן לתעודות

השבוע הילדים שלי חזרו עם תעודות הערכה מבית הספר. אחד המסרים החשובים שדיברתי איתם מיומם הראשון בבית הספר, היא שתמיד אהיה גאה בהם וביכולות שלהם, …

המשך »
ייעוץ עסקי לעסקים, ליווי עסקי, ייעוץ עסקי, מודל סמארט, ייעוץ כלכלי לעסקים, מה זה פיתוח עסקי, פיתוח עסקי הגדרה, smart מודל, ענבר ורדי, ייעוץ עסקי לעסקים קטנים, עולם הלקוח, מענה לצרכי הלקוח

לוגו נולד מחדש

מיתוג בעיניי הוא הבסיס של העסק. למעשה המיתוג, זה כל הסיפור (העסקי) שלך. המיתוג מהווה מבחינתי את הפנים של העסק, התדמית, המוניטין וכל אשר נרצה …

המשך »
ישנם טרנדים שנועדו לחלוף, לתת את נגיעתם ולהישכח כאילו לא היו, אך ישנם טרנדים שמתעבים ואף הופכים למגמות משמעותיות בעולם העסקי. אלו טרנדים כדאי לשים לב אליהם, כי הם מתכוונים להישאר פה? בכנות? אני לא נביאה, אך ישנן מגמות מתהוות שאני יכולה להמר עליהן, כי הן תישארנה.

מה הפוקוס של שנת 2020?

ישנם טרנדים שנועדו לחלוף, לתת את נגיעתם ולהישכח כאילו לא היו, אך ישנם טרנדים שמתעבים ואף הופכים למגמות משמעותיות בעולם העסקי. אלו טרנדים כדאי לשים …

המשך »
מהם שבעת האתגרים המרכזיים העומדים ביומיום של העצמאי? איך יוצרים יום עבודה אפקטיבי?

איך יוצרים עבודה אפקטיבית?

היציאה לדרך עצמאית הינה מאתגרת וטומנת בחובה אתגרים שמתגלים עם הזמן. בתחילת הדרך, ישנה התרגשות גדולה, ואולי אף אופוריה. אנחנו אדונים לעצמו, אפשר לקחת חופש …

המשך »
אני פוגשת עצמאים רבים שהולכים לאיבוד בניהול היום שלהם ומרגישים שהזמן חולף להם בין האצבעות. משמעת עצמית הינה אחד האלמנטים המשמעותיים, אך כיצד יוצרים סדר יום? או יותר מכך, איך בכלל מתחילים את היום?

איך מתחילים יום עבודה?

אני פוגשת עצמאים רבים שהולכים לאיבוד בניהול היום שלהם ומרגישים שהזמן חולף להם בין האצבעות. משמעת עצמית הינה אחד האלמנטים המשמעותיים, אך כיצד יוצרים סדר …

המשך »
מכירים את הפתגם "אם זה לא שבור, לא מתקנים?". אז כן, ישנן סיטואציות שאני ממש מתחברת לכך, ולגמרי לא מתעסקת עם גברים שעובדים, אבל מה קורה בעולם העסקי? האם בהכרח אם משהו עובד אז לא כדאי לתקן אותו? לשפר אותו?

לא שבור, לא מתקנים?

מכירים את הפתגם "אם זה לא שבור, לא מתקנים?". אז כן, ישנן סיטואציות שאני ממש מתחברת לכך, ולגמרי לא מתעסקת עם דברים שעובדים, אבל מה …

המשך »
הקמת עסק חדש זהו עניין מרגש, אך עם זאת טומן בחובו אתגרים רבים. אין ספק, כאשר בוער בנו להקים עסק, אנו מלאי תשוקה ורוצים כבר להתחיל, עם זאת רגע לפני, עם בניית התכנית העסקית, אני ממליצה להכיר את הלקוחות שלכם ואת הפרופיל הפסיכולוגי שלהם וכך האפקטיביות של המהלכים שלכם תגדל.

מבינים את הקהל

הקמת עסק חדש זהו עניין מרגש, אך עם זאת טומן בחובו אתגרים רבים. אין ספק, כאשר בוער בנו להקים עסק, אנו מלאי תשוקה ורוצים כבר …

המשך »
יולי ואוגסט מאחורינו ויש לנו את ספטמבר, קצר ואינטנסיבי לפני עוד חופשים. מה עושים? איך ממנפים את ספטמבר?

תם השרב הגדול

זהו, אוגוסט תם ונשלם והאחד בספטמבר בפתח. אמנם קלנדרית זו אינה תחילת שנה, אך רבים מאתנו חשים כך. הילדים חוזרים למסגרות, אנשים חוזרים מחופשות ואפשר …

המשך »
איך ט"ו באב קשור לעסק שלך?

חוגגים ט"ו באב בעסק שלך

היום חוגגים את ט"ו באב, יום האהבה. אין ספק מלא פרחים נשלחים להם, בונבוניירות נפתחות, ספיישלים בבתי עסק וזיקוקים באוויר. התאהבות, בין אם בעולם העסקי …

המשך »
כמה אנחנו אוהבים כאשר מפתיעים אותנו! מה קורה כאשר מפתיעים אותנו בעולם העסקי?

מבצע בהפתעה

לרוב אנשים אוהבים הפתעות. הפתעה מצליחה לרגש אותנו, לתת לנו משהו שלא ציפינו לו ובהתאם לכך אנו מגיבים. דמיינו למשל את ההתרגשות שיש למופתע במסיבת …

המשך »