מאמרים

הכל טמון בתקשור שלנו מול הלקוחות, וכאשר אנחנו לא מתנצלים, מסבירים, מגדירים ומתקשרים זאת כראוי, הלקוחות מקבלים זאת בהבנה רבה ואף "שולחים" אתכם לחופש באהבה גדולה.
פיתוח עסקי

יצאתי לחופש ושרדתי לספר

אני מוצאת הרבה עצמאים עייפים שממש רוצים וצריכים חופש, אבל אומרים לי שאין סיכוי לקחת חופש ככה באמצע העבודה השוטפת. אז אני רוצה לספר לכם

קרא עוד »
איך מתחילים שנה בעסק שלך? התחלה נכונה תביא למינוף ופיתוח עסקי
אסטרטגיה עסקית

פותחים שנה – חלק ב'

בשבוע שעבר התייחסתי במאמר פותחים שנה להיבטים  שיש להתייחס אליהם עם פתיחת השנה: הגדרת חזון, הגדרת מטרות, אבני הדרך להשגה ויעדי הכנסות. אם לא קראתם,

קרא עוד »
איך מתחילים שנה בעסק שלך? התחלה נכונה תביא למינוף ופיתוח עסקי
אסטרטגיה עסקית

פותחים שנה – חלק א'

אז אחרי שבשבוע שעבר סגרנו שנה, השבוע פתחנו שנה חדשה. אז רגע לפני שאתם מתחיל להסתער על תכנית עם יעדים, מטרות, מספרים וגאנטים, קודם תקראו

קרא עוד »
עושים סיכום שנתי לשנת 2017 כדי שנוכל להתחיל את השנה הבאה כראוי. מתחילים את שנת 2018, אך ממה מתחילים? איך אנחנו יכולים למנף את העסק שלנו כבר עם פתיחת השנה.
אסטרטגיה עסקית

סוגרים שנה

רגע לפני ששנת 2017 נסגרת ומתחילים את שנת 2018, רגע לפני שאנחנו מתחילים להציב לעצמנו יעדים ומטרות חדשים, צריך להבין מה היה בשנה שחלפה. עלינו

קרא עוד »
כיצד ניתן ליצור חדשנות עסקית? כיצד ניתן לקחת מוצרים ולחדש אותם ובהם?
אסטרטגיה שיווקית

לפעמים העטיפה זה הכל

דמיינו את התסריט הבא: יש לכם יום הולדת ושני חברים קונים לכם מתנה. האחד מוציא את המתנה מתוך שקית ניילון פשוטה של סופר, ואילו האחר

קרא עוד »
אלוהי הדברים הקטנים...כמה חשובים הפרטים הקטנים ואיך דברים יכולים ליפול רק בשל חוסר תשומת הלב שלנו
אסטרטגיה עסקית

אלוהי הפרטים הקטנים

אנחנו עובדים כל כך קשה לגייס הלקוחות שלנו, בונים ערוצי שיווק, חוקרים את עולם הלקוח, משקיעים משאבים אינסופיים בחדשנות, למידה ואינסוף דברים אחרים ובסוף נופלים

קרא עוד »
כיבוי שריפות זו לא הדרך להתנהלות העסקי. זה מתיש וגובה מאתנו כוחות גדולים. שינוי התפיסה ויצירת אסטרטגיה תיצור לכם סדר ותחסוך לכם הרבה זמן
אסטרטגיה עסקית

מכבים שריפות

לא מזמן שמעתי ראיון, עצוב למדי, אך מאוד מעשיר עם הבעלים של רשת "נעלי גזית". זו הייתה רשת, שצמחה בקצב מסחרר. אחד הדברים המופלאים שקרו

קרא עוד »
פעמים רבות אני רואה סנדלרים יחפים. בעלי עסקים ששוכחים את העסק שלהם מאחור ומתרכזים אך ורק בלקוחות. כמה אתם משקיעים העסק שלכם?
אסטרטגיה עסקית

הסנדלר הולך יחף

יושבת לי בפגישה עם מעצב אתרים מוכשר עם תיק עבודות מדהים. נכנסת לבחון את האתר שלו, ואיך לומר בעדינות "לא משהו". יום לאחר מכן נפגשת

קרא עוד »
ערכים סותרים בעסק יכולים לערער את הלקוחות ויצור חוסר מיקוד וחוסר בהירות אצל הלקוחות.
אסטרטגיה שיווקית

ערכים סותרים בעסק

כאשר אנו בונים את המותג שלנו אנו מבססים אותו על הערכים שלנו. זהו אחד מהאלמנטים המשמעותיים שעליו יישען הלוגו שלו, המיתוג, ה- Look & Feel

קרא עוד »
מחזור משאבים יכול ליצור את השינוי המהותי בעסק שלכם, מבלי שתצטרכו להשקיע עוד.
אסטרטגיה עסקית

ממחזרים משאבים בעסק

אחת הסיבות העיקריות שעסקים וארגונים פונים אליי היא בעקבות רצונם להתפתח ולגדול. מן הסתם, אם המשאבים שלנו היו ללא הגבלה, לא הייתה כל בעיה, וכולנו

קרא עוד »
השפה החזותית והאחדות כל כך משמעותית. הצרכן מלא במסרים אינסופיים סביבו, ושפה חזותית זהה תעשה את הקישור אליכם ותגרום ללקוח לחשוב עליכם ולהיכנס למודעות שלו
אסטרטגיה שיווקית

שפה חזותית

פעמים רבות דיברתי על חשיבות המיתוג. המיתוג למעשה הינו הזהות העסקית שלנו ומשקף בתוכו את כל הערכים, החיבור לקהל היעד שלנו ויוצר את התשתית לשפה

קרא עוד »
המפתח לצמיחה עסקית הוא לזרוע ולקצור. אנחנו זורעים כל כך הרבה בעסק שלנו, ובדיוק כמו בטבע לא כל זרע יניב תוצאה. ככל שתזרעו יותר תקצרו יותר.
אסטרטגיה שיווקית

זורעים וקוצרים

השבוע קיבלתי הודעה מלקוח שלי שהיה בחופש תקופה ממושכת, ש"מאמצע שום מקום" הגיעו פתאום לידים חדשים כשהוא היה בחופש.  איזה קטע?! לקוחת נופלים מהשמים? ככה

קרא עוד »
מתחילים את שנת 2018, אך ממה מתחילים? איך אנחנו יכולים למנף את העסק שלנו כבר עם פתיחת השנה.
אסטרטגיה עסקית

אחרי החגים זה עכשיו

זהו, עוד שנייה נגמרת התקופה של ה- on וה-off, התקופה של בין עבודה לחופש, בין התחייבות לבין רפיון, תקופה של חוסר איזון באנרגיה. כן, התקופה

קרא עוד »
כיצד נתונים יכולים לסייע לנו? ידיעת פרטים על הלקוחות שלנו ואיסוף נתונים על קהל ה יעד, יכלה לפשט עבורנו את הדברים, וכך נוכל לדבר אליו באופן ישיר ועונה לצורך.
אסטרטגיה שיווקית

קהל יעד, תכלס, מה זה אומר?

השבוע נפגשתי עם חברה וכחלק מהתהליך ניסיתי לעשות איתם אפיון של קהל היעד. התשובה הראשונה הייתה: "כולם". ניסיתי להסביר להם כמה חשוב לדייק, מדוע אי

קרא עוד »
אחרי חופש ארוך, מאתגר לחזור לשגרה
פיתוח עסקי

חוזרים לשגרה

אז הנה, הגיע הרגע שהרבה הורים חיכו וציפו לו, תום החופש הגדול. עם תום החופש הגדול, חוזרים לשגרה, כולם כולל כולם. החזרה לשגרה היא מאתגרת,

קרא עוד »
הצרכן כיום חשוף לכל כך הרבה מסרים, בכל מקום אפשרי, אם זה בסביבה הדיגיטלית, אם זה בסביבה הפיזית, אם זה בבית או בחוץ, מסרים בכל מקום אפשרי. המסרים מקיפים את הצרכן. כאשר יהיו מסרים אשר ידברו לעולמו, אשר ייגעו בו וידברו אליו, שיתנו מענה לצורך שלו ולאתגרים העומדים בפניו ויהיו מדויקים עבורו, תיווצר הקשבה מבחינתו. איך יוצרים מסר אפקטיבי?
אסטרטגיה שיווקית

איך מעבירים מסר?

השיווק כיום מחבר את עולם הלקוח עם עולם המוצר, כאשר היצרן שם במרכז את רצונות וצרכי הלקוח במרכז, ובהתאם לכך מפתח מוצרים ושירותים ומציע אותם

קרא עוד »
בחרנו בדרך העצמאית, אבל בואו נגיד את האמת, לא בכל יום יש לנו חשק לעבוד. מה עושים? איך מחזירים את האנרגיה?
פיתוח עסקי

ואם לא בא לי?

כן, יש ימים שלא בא לי. לא בא לי לעבוד, לא בא לי לעשות, לא בא לי. בא לי לעשות כלום. ממש כלום. לשכב על

קרא עוד »
איך מגשימים מטרות? איך הופכים חלום למציאות?
פיתוח עסקי

איך מגשימים מטרות?

ב-1969 נחת האדם הראשון על הירח. אם הייתם שואלים כמה שנים לפני כן האם זה אפשרי, אני לא בטוחה שאנשים רבים היו עונים לכם שכן.

קרא עוד »
אפשר לפטר לקוחות.לקוחות שאינם טובים לנו גוזלים מאתנו כוחות רבים ובינתיים תופסים את מקומם של לקוחות איכותיים
פיתוח עסקי

אפשר לפטר גם לקוחות

כבעלי עסקים אנחנו עובדים כל כך קשה בכדי להגיע ללקוח שלנו. מגדירים את קהל היעד שלנו, מגדירים עבורו ערוצי שיווק, דרכי פעולה להשגתו, יוצרים עבורו

קרא עוד »
זה הזמן לשדרוג העסק שלכם. אפשר לעשות זאת עם משאבים קיימים ודיוקים משמעותיים שיכולים ליצור את השינוי המהותי שלכם
אסטרטגיה עסקית

זמן לשדרוג העסק

מכירים את המשפט "סוס מנצח לא מחליפים"? אז נכון, אולי לא להחליף, אבל מה עם לשדרג? שדרוג של הסלולרי, שדרוג וחידוש של הבית, חידוש מלתחה?

קרא עוד »
פה לאוזן הוא מנוף הצמיחה של עסקים רבים. איך ניתן למנף אותו? כיצד ניתן להפוך אותו למנוהל ולא מתנהל?
אסטרטגיה שיווקית

פה לאוזן זה לא פלא

פעמים רבות כאשר אני שואלת עסקים מהו ערוץ השיווק המשמעותי ביותר עבורם, אני מקבלת את התשובה "פה לאוזן", או בקיצור פל"א. אז זהו, שבמקרים רבים

קרא עוד »
אפקט WOW אצל הלקוחות שלכם יכול ליצור את השינוי עבורכם. כיצד יוצרים אפקט שכזה אצל הלקוחות?
אסטרטגיה שיווקית

אפקט WOW

קונים לכם מתנה, איזה כיף, נכון? מתי יפתיע אתכם יותר שיקנו לכם מתנה: ביום ההולדת או סתם יום? סביר להניח שבסתם יום, כי לא ציפיתם,

קרא עוד »
סגירת תפריט
דילוג לתוכן