מאמרים - אסטרטגיה שיווקית
אלוהי הפרטים הקטנים
אנחנו עובדים כל כך קשה לגייס הלקוחות שלנו, בונים ערוצי שיווק, חוקרים את עולם הלקוח, משקיעים משאבים אינסופיים בחדשנות, למידה ואינסוף דברים אחרים ובסוף נופלים …
ערכים סותרים בעסק
כאשר אנו בונים את המותג שלנו אנו מבססים אותו על הערכים שלנו. זהו אחד מהאלמנטים המשמעותיים שעליו יישען הלוגו שלו, המיתוג, ה- Look & Feel …
שפה חזותית
פעמים רבות דיברתי על חשיבות המיתוג. המיתוג למעשה הינו הזהות העסקית שלנו ומשקף בתוכו את כל הערכים, החיבור לקהל היעד שלנו ויוצר את התשתית לשפה …
זורעים וקוצרים
השבוע קיבלתי הודעה מלקוח שלי שהיה בחופש תקופה ממושכת, ש"מאמצע שום מקום" הגיעו פתאום לידים חדשים כשהוא היה בחופש. איזה קטע?! לקוחת נופלים מהשמים? ככה …
משפך שיווקי (או מדייט ראשון לחתונה)
עסקים עושים עם אנשים, ועם אנשים יוצרים מערכות יחסים. לכן, כאשר מדברים על משפך שיווקי, אני מעדיפה לראות את זה כבניית מערכת יחסים עם הלקוחות. …
קהל יעד, תכלס, מה זה אומר?
השבוע נפגשתי עם חברה וכחלק מהתהליך ניסיתי לעשות איתם אפיון של קהל היעד. התשובה הראשונה הייתה: "כולם". ניסיתי להסביר להם כמה חשוב לדייק, מדוע אי …
איך מעבירים מסר?
השיווק כיום מחבר את עולם הלקוח עם עולם המוצר, כאשר היצרן שם במרכז את רצונות וצרכי הלקוח במרכז, ובהתאם לכך מפתח מוצרים ושירותים ומציע אותם …
פה לאוזן זה לא פלא
פעמים רבות כאשר אני שואלת עסקים מהו ערוץ השיווק המשמעותי ביותר עבורם, אני מקבלת את התשובה "פה לאוזן", או בקיצור פל"א. אז זהו, שבמקרים רבים …
10 טיפים להתמודדות עסקית עם הקיץ
חודשי הקיץ בעסקים אינם פשוטים. האנשים נכנסים לאווירת חופש, מתחילים להוריד הילוך פחות רוצים להתחייב ובאותו האופן ארגונים רבים יוצאים לפגרה. אז מי שמכיר אותי, …
איך מגדירים קהל יעד?
במאמר הקודם הסברתי את חשיבות הגדרת קהל היעד. הגדרת קהל היעד הינה הכרחית למיקוד העסקי שלכם וכמובן, לבניית תכנית עסקית עבור העסק שלכם. אז איך …
הגדרת קהל יעד – דיוק או צמצום?
הגדרתם את החזון שלכם, אתם יודעים לאן אתם רוצים להגיע והגדרתם יעדים ומטרות להגשמה, והגיעה העת להגדרת קהל היעד. אני מוצאת כי הגדרת קהל היעד …
דילמת הקינדר של העצמאי
זוכרים את הפרסומת של קינדר? ההבטחה בקינדר שזה גם שוקולד, גם חלב וגם הפתעה – גם וגם וגם. איזה כיף? הכל באותו המוצר! בעולם בו …
מה זה בידול?
בעולם העסקי, המתאפיין בתחרותיות גבוהה, ריבוי מתחרים ומתוך כך ריבוי מסרים לצרכן, עסקים מוצאים את עצמם נבלעים בתוך התחרות הגדולה. הצרכן אינו יודע לומר בדיוק …
5 העקרונות לשירות לקוחות
יושבת לי בבית קפה, מבקשת לשבת בשולחן שקט. מושיבים אותי ואני מקבלת שולחן די רועש. לא נורא, נסתדר. ממתינה לתפריט, אך לא מקבלת תפריט וממתינה. …