כיצד ניתן למנף את הפייסבוק לערוץ משמעותי שעובד?

איך תהפכו את הפייסבוק העסקי לנכס שיווקי?

דף הפייסבוק העסקי שלכם זהו נכס שיווקי, שאם משתמשים בו בצורה הנכונה תוכלו למנף א העסק שלכם באופן משמעותי. ריכזתי לכם את הטיפים העיקריים בעיניי ואתם יותר ממוזמנים להשתמש ולשתף אותם:

  1. שפה חזותית הגדירו את השפה החזותית של הדף שלכם, מה הנראות של הדף שלכם, מה אופי הפעילות שאתם רוצים לייצר, מה המטרה של הדף שלכם (הגדלת מודעות לשירות שלכם? מקום לשיתוף ודיאלוג? הנעה לפעולה?).

  2. קהל היעד – הגדירו מיהו קהל היעד שלכם ובמקומות בהם הוא נמצא, היו מעורבים: תנו ערך לאחרים מתוך ההתמחות שלכם, היו נוכחים וכך יכירו אתכם. הפניות יגיעו בהמשך. קבוצות של פרגוני לייקים הדדיים אולי יגדילו לכם את הלייקים, אבל אם זה לא קהל היעד שלכם, זה לא יקדם אתכם.

  3. ערך – תנו ללקוחות שלכם ערך. פרסום של המבצעים וההטבות שלכם הוא לגטימי, אך במינון הנכון.  תנו כלים וערך לקהל שלכם כך שירגישו שבאמת הם מעושרים מעצם היותם חברים בדף שלכם.

  4. תמונת קאבר ותמונת פרופיל שימו בתמונת הקאבר ותמונת הפרופיל שלכם תמונה מייצגת. בתמונת הקאבר מומלץ לשלב את הלוגו שלכם, ובתמונת הפרופיל, במידה ואתם עסק קטן של one man show מומלץ לשים תמונה איכותית ואולי אף להשקיע בצילומי תדמית, בכדי שהתמונה שלכם תוכל לייצג את מה שאתם רוצים לשדר.

  5. פעילות קבועה לדף – הגדירו פעילות קבועה לדף שלכם: פינת הטיפ היומי, בלוג, שיר לסופ"ש, בכדי שהקהל שלכם יצפה ויחכה לפעילות שהוא מתחבר אליה.

  6. תמונות – תמונה אחת שווה אלף מילים. כל פוסט שאתם מעלים שלבו אותו בתמונה מרשימה. אם אין לכם, יש מאגרים חינמיים של תמונות מקצועיות וניתן עליהן להוסיף משפט שייצור גירוי לקהל, להוסיף עליו לוגו וזהו, יש פוסט מרשים! רק לא לשכוח לשמור בפורמט PNG ובגדלים המותאמים.

  7. רלוונטיות השאירו את הדף רלוונטי, התחברו למה שקורה בארץ ובעולם, מגמות שמתפתחות ואתם יכולים לחבר אותן לתחום שלכם ולתת את התובנות שלכם.

  8. עשיתם? צלמו! – כל דבר שאתם עושים, גם אם זה רק בשלבי התהליך הראשוני (חומרי גלם, כתיבה ראשונית במחשב וכו') –  צלמו. קחו מקבץ של תמונות שמייצגות את העשייה שלכם בפרויקט, צרו קולאז' של תמונות כמובן עם לוגו, בפורמט PNG ובגדלים המותאמים ויש לכם בתמונה אחת את ה-כ-ל!

  9. הנעה לפעולה – הניעו את הקהל שלכם לפעולה. אם יש לכם הרבה קהל והוא פעיל, אתם יכולים ליצור דיונים, אם אין הרבה קהל, בסוף כל פוסט הניעו לפעולה "שתפו, שגם אחרים יוכלו ליהנות", "היכנסו לאתר שלי לטיפים נוספים" וכו'.

  10. הפרדה בין פייסבוק אישי לעסקי הפרידו בין הפייסבוק האישי לעסקי על כל המשמעויות, שיתופים לא רלוונטיים של מידע (דפים של אחרים, הגרלות, דעות פוליטיות וכו') יגרמו לקהל שלכם להתבלבל ולאבד את הפוקוס של הדף שלכם.

דף הפייסבוק הוא נכס שיווקי לכל דבר, נהלו אותו בתבונה!

רוצה שכך יהיה אצלך?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)