מאמרים
איך מגדירים קהל יעד?
במאמר הקודם הסברתי את חשיבות הגדרת קהל היעד. הגדרת קהל היעד הינה הכרחית למיקוד העסקי שלכם וכמובן, לבניית תכנית עסקית עבור העסק שלכם. אז איך …
הגדרת קהל יעד – דיוק או צמצום?
הגדרתם את החזון שלכם, אתם יודעים לאן אתם רוצים להגיע והגדרתם יעדים ומטרות להגשמה, והגיעה העת להגדרת קהל היעד. אני מוצאת כי הגדרת קהל היעד …
אפשר הנחה? לא!
כמה פעמים שאלו אתכם אם אפשר הנחה? התפתלתם, הרגשתם לא בנוח עם זה, אבל רציתם לסגור את העסקה, לא הרגשתם בנוח להשאיר את הצד השני …
שלבי התפתחות העסק
מחזור חייו של עסק הוא מקביל למחזור חייו של האדם. נסו לחשוב על עצמכם, איך הצרכים, הרצונות והעשייה שלכם השתנתה בכל שלב ושלב בחייכם. בניתי …
דילמת הקינדר של העצמאי
זוכרים את הפרסומת של קינדר? ההבטחה בקינדר שזה גם שוקולד, גם חלב וגם הפתעה – גם וגם וגם. איזה כיף? הכל באותו המוצר! בעולם בו …
מטעני העצמאי
פעמים רבות אני פוגשת עצמאים עייפים. עייפים מהמרוץ של העצמאי, עייפם מהעשייה המרובה, עייפים מהאכזבות ומתחילים לחשב אם בכלל בחרו נכון ואיך בכלל אמורים להתחיל …
מה זה בידול?
בעולם העסקי, המתאפיין בתחרותיות גבוהה, ריבוי מתחרים ומתוך כך ריבוי מסרים לצרכן, עסקים מוצאים את עצמם נבלעים בתוך התחרות הגדולה. הצרכן אינו יודע לומר בדיוק …
5 העקרונות לשירות לקוחות
יושבת לי בבית קפה, מבקשת לשבת בשולחן שקט. מושיבים אותי ואני מקבלת שולחן די רועש. לא נורא, נסתדר. ממתינה לתפריט, אך לא מקבלת תפריט וממתינה. …
איך מתמחרים?
פעמים רבות כאשר אני מלווה עסקים וחברות שואלים אותי כיצד לקבוע את מחיר המוצר או השירותים? יש כאלו שקובעים זאת באופן שרירותי, פשוט נותנים מחיר …
יוצאים לעצמאות
אומרים שההתחלות תמיד קשות. אז אומרים, זה לא חייב להיות קשה, זה פשוט חדש ולא מוכר, אז זה מאתגר. הקמתם עסק חדש, כבר פניתם לחברים, …
איך בונים מותג?
כשאני פוגשת עסקים בתחילת דרכם, אחד ההיבטים שבהם אנו דנים הוא הלוגו שלהם. פעמים רבות אמרים לי: "אה, שטויות, בסך הכל איזה ציור קטן עם …
נערכים לאורחים
כשאתם מזמינים אליכם הביתה אורחים, אתם נערכים מראש. אתם דואגים לכיבוד, מסדרים קצת את הבית (מחביאים את הכביסה), מתארגנים קצת ועוד. כאשר מפתיעים אתכם אורחים …
5 פעולות נדרשות לעסק בראשיתו
חלק מהקהל שאני מלווה בתהליכי ייעוץ עסקי אלו עסקים בתחילת דרכם. אנשים שעשו את הצעד האמיץ ובחרו לצאת לדרך עצמאית. ההתחלה היא תמיד מאתגרת, מלווה …
עולם הלקוח
נסו לחשוב רגע על שלט הטלוויזיה שלכם, לא זה של הממיר, אלא של הטלוויזיה עצמה. זוכרים כמה כפתורים יש בו? מלא! בכמה מהם באמת עשיתם …