בכל מפגש שלי עם אנשים, בין אם הם לקוחות שלי ובין אם לא, חשוב לי לתת ערך. כל מפגש עם אנשים, הוא משמעותי בעיניי, הוא מפגש עם לקוח פוטנציאלי או לחילופין יכול להוביל ללקוח פוטנציאלי. באופן אישי, אני עושה את העבודה שלי מתוך אהבה, אהבה גדולה, ולכן זה מרגיש לי טבעי לתת ערך בכל מפגש.
מה המשמעות של מתן ערך במפגש כיצד זה מתבטא?
- העשרה במידע – מאמרים, בלוגים, פוסטים וכל פיסות מידע חינמיות שתוכלו להפנות את הלקוחות אליהם, יהוו "פרסום אלגנטי", הם יעשירו במידע את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, יראו את המקצועיות שלכם יתנו להם ערך ויקדמו אותם.
- טיפ קטן – לפעמים לא צריך יותר מעצה טובה או שיתוף טיפ קטן מהניסיון שלכם, שמראה על הניסיון והיכולות שלכם, שיכול לקדם את האחר משמעותית, בכדי לתת ערך משמעותי עבור האחר. זה לפעמים כל מה שהצד האחר צריך, וכאשר הוא יצטרך יותר מכך, הוא יזכור אתכם על כך.
- טעימת שירות – מתן טעימה מתוך השירות שלכם, טעימה קטנה, שיכולה להמחיש את הערך שתוכלו לתת ללקוח שלכם אם וכאשר יתקשר עמכם, ממחישה את היכולות שלכם עבור הלקוח הפוטנציאלי ובכך מצמצמת עבורו את ההתלבטויות בנוגע ליכולות שלכם. תנו טעימת שירות מתוך מקום אמתי של נתינה, נתינה מתוך רצון לתת ולא בכדי לקבל.
- חיבור לאנשי מקצוע אחרים – לעיתים כאשר אנו פוגשים לקוח פוטנציאלי שהשירות שלנו לאו דווקא מתאים לו. דווקא החיבור והפניית האדם לקולגה אחר או לאיש מקצוע מתאים יותר יהווה אבן דרך משמעותית וייזכר עבור הלקוח הפוטנציאלי ויהפוך אותך כנותן ערך.
- הפנייה לחומרים מקצועיים– הפנייה לאתרים ו/או חומרים מקצועיים אחרים שיכולים להעשיר את הלקוחות הפוטנציאליים בתחום שבו שהם שאלו. כלומר, הפניית הלקוחות לאתרים מקצועיים אחרים, חומרים אחרים שאתם מכירים ויכולים לקדם אותם.
אני אוהבת את מה שאני עושה ונהנית לתת ערך בכל מפגש שלי עם כל אדם באשר הוא. אני עושה את הדברים באהבה ונותנת תחושה לכל לקוח בין הוא פוטנציאלי ובין אם לאו, כי העסק שלו הוא העסק שלי, כי זה באמת מה שאני מרגישה. אני מוצאת שאנשים חוזרים אליי גם לאחר מספר חודשים ששוחחנו, כי "הייתי אחרת" מבחינתם או כי "ממש עזרתי להם". לסיכומו של עניין, תנו ערך, תמיד, זה "שלח לחמך" בהתגלמותו ומוכיח את עצמו כל פעם מחדש.