מה הפוקוס לשנת 2021? מהם המיקודים העסקיים לשנה הזו? במה כדאי להשקיע עסקית?

מה הפוקוס של 2021?

שנת 2020 הייתה שנה מאתגרת לכולנו, אין ספק, עם זאת, היא רק מיקדה וחידדה עוד יותר את המיקודים לשנת 2021. הצרכים של הצרכן צפו בצורה מוחשית וברורה יותר וכך למעשה החברות נאלצו לעשות "חישוב מסלול מחדש", אך באותו האופן המציאו את עצמן בצורה מהירה תוך מענה טוב יותר לצרכי הלקוחות. גם בשנים מאתגרות כאלו, אני ממליצה בחום לבנות תכנית עסקית בכדי למקד את העשייה שלכם ולצמצם את הדברים הלא צפויים שיכולים להתרחש.

אם יש משהו שהשנה הזו לימדה את הצרכנים ואת החברות, זה שאם אפשר לעשות את הדברים מקרוב, אפשר לעשות אותם גם מרחוק. ניתן לראות זאת מתבטא במספר היבטים ותחומים בעסק. אז הקורונה עדיין פה וגם כשהיא תחלוף, אני מאמינה, שהיא תותיר אחריה חותם ותיצור חינוך מחדש של החברות והצרכנים. אז מהו הפוקוס של שנת 2021?

  1. שירותים דיגיטליים – השירותים הדיגיטליים תופסים תאוצה. הקורונה בהחלט האיצה והובילה לשינוי משמעותי בנושא. אם בעבר לא באמנו שנחליף ביקור רופא בצ'ט וידאו עם הרופא, היום אנחנו מבינים שזה חוסך לנו הרבה זמן ומאמץ. אם בעבר העלנו גיחוך כאשר דיברו עמנו על שירותים דיגיטליים בבנק, היום אנחנו לא מבינים כיצד ניתן לעשות זאת אחרת. השירותים הדיגיטליים מאפשרים לנו חיסכון משמעותי של זמן ומשאבים, יוצרים זמינות גבוהה יותר של השירותים ומהירות תגובה גבוהה יותר של החברות לצרכנים. הפתיחות שגילו הצרכנים לעבר השירותים הללו פתחו דלת משמעותית לכך, שאין לי כל ספק שתביא להעמקת השירותים הללו.

  2. מסחר אונליין – עולם האונליין כבר הוכיח כי הוא יכול לעמוד בזכות עצמו. אין לי כל ספק כי המסחר באונליין עוד לא אמר את המילה האחרונה והוא רק בתחילת פריחתו. קהלים חדשים נחשפו בשנה האחרונה לעולם האונליין וגילו שהשד לא נורא וניתן להזמין אונליין, בדיוק כמו ללכת לחנות ואפילו ישנם יתרונות משמעותיים של חסכון בזמן, לבחון מה אמרו אחרים על המוצר ואפילו להחזיר אותו אם לא מרוצים וכל זה מבלי לצאת מהבית. קהלים מבוגרים יותר, שחששו קודם מרכישה באונליין, החלו לרכוש, גילו את החוויה החדשה והפכו להיות קהל חדש.

  3. בריאות – מגמת הבריאות הולכת ומתחזקת. הקהל מודע יותר ויותר למה שהוא מכניס לגופו, מתעניין, חוקר ושואל. הצרכן של היום מוכן לשלם יותר עבור מוצרים איכותיים יותר, חומר גלם טובים יותר שיתרמו בסופו של דבר לבריאותו. החברות מודעות לכך ועושות מאמצים כבירים בכדי לייצר מוצרים בריאים יותר, שייזכו לאהדה של הקהל וכמו – כן גם לסימון המתאים (מדבקת סימון ירוקה או היעדר מדבקות אדומות המעידות על כמות גבוהה של סוכר ו/או שומן).

  4. ירוק – המודעות לשמירה על כדור הארץ, לפסולת, לאנרגיה ירוקה, הפכה להיות משמעותית וישנה אחריות תאגידית של חברות רבות בכדי לשמור על הסביבה ירוקה. הצרכנים מבינים את החשיבות של הערך הזה ומוסיפים נקודות זכות לחברות אשר עושות מאמצים לשמירה על משאבי כדור הארץ. עם זאת, אין ספק כי החקיקה בתחום היא הגורם המשמעותי אשר משמר את המגמה ומביא להצטרפות של עוד ועוד חברות לתחום.

שנת 2021 ממשיכה להיות בצל הקורונה. לתחושתי, המגמות הללו יוסיפו להתפתח גם בשנים הבאות ואין לי ספק כי רק הקורונה רק תרמה להאצה שלהן. אני ממליצה לכל עסק לבחון כיצד הוא יכול לשלב את הנושאים הללו במיקודים לשנה הקרובה שלו ולשים אותם באופן משמעותי בצורה מוחשית וברורה וההמלצה שלי היא תכנית עסקית, ושתהיה לכולנו שנה נהדרת ומוצלחת, אישית ועסקית!

אהבת?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)