הטכנולוגיה מתפתחת ומשתנה במהירות. עם התפתחותה ישנם קשיים להתמודד עם רצונות הצרכנים. הלקוח רוצה לקבל יחס אישי, לקבל התאמה אישית גם מארגונים גדולים וגם קטנים, רוצה שייראו אותו, את ההעדפות שלו והצרכים שלו, כלומר Custom Made.
לפי מחקר שנעשה לאחרונה, נמצא כי הצרכן כיום רוצה אינטראקציה עם העסק, גם בזמן אמת כאשר הם מבצעים את הרכישה שלהם. כלומר חנות מקוונת בלבד, כבר אינה מספיקה. הצרכן רוצה יחס אישי וזמין. לצד רצונות הצרכן ישנו קושי אמיתי להיות 24/7 זמין עבור הלקוחות ואף לתת מענה לכל הצרכים שהצרכן מעלה.
כיצד עסקים יכולים להיעזר בבינה מלאכותית?
- תגובה מיידית – הצרכן מבקש תגובה מהירה עבור פנייתו. הוא מבקש מענה מהיר, אך אינכם יכולים להיות זמינים עבורו 24/7, ולכן ניתן להשתמש בהודעות אוטומטיות, נציגים הוירטואלים, בוטים ועוד אמצעים טכנולוגיים שנועדו ליצור אינטראקציה עם הלקוח תוך כדי הגלישה.
- הבנת רגשות הצרכן – ניהול קשרי לקוחות, מכירות ושירות לקוחות, הן המחלקות הגובות את מירב משאבי הארגון. חברות רבות עשו את המעד הנוסף לכך ומינפו את המחלקות הללו ע"י ניתוח תחושות ורגשות של הצרכנים, מעבר לנתונים ה"יבשים" שאנו רגילים לראות. פיתוח של תוכנות המנתחות את הבעות הפנים והקול של הצרכן, מאפשרות לחברות לאתר תחילתו של משבר עוד בטרם התפתח, ובכך לצמצם את שיעור הלקוחות הלא מרוצים.
- מחסומי שפה – העולם של היום שטוח, ברגע אחד אנו יכולים ליצור קשר עם חברה בקצה העולם, לרכוש ממנה מוצר ולהביא אותו עד אלינו. מחסומי השפה כבר אינם מחסומים אמיתיים, היות והבינה המלאכותית הביאה לכך שישנו תרגום שוטף (לא גוגלי) לשיחות שישנן עם הלקוחות.
פיתוח הבינה המלאכותית נמצא רק בראשיתו. אין ספק כי הוא יצבור תאוצה ויביא לפיתוח עסקי של עסקים רבים. בין אם אתם עסק קטן או גדול, זהו הזמן ליצור את ההתאמות הראשוניות עבור הצרכנים שלכם, בכדי להביא לחיבור חזק יותר וקריאה מדויקת יותר של הלקוחות שלכם.