כשאתם מזמינים אליכם הביתה אורחים, אתם נערכים מראש. אתם דואגים לכיבוד, מסדרים קצת את הבית (מחביאים את הכביסה), מתארגנים קצת ועוד. כאשר מפתיעים אתכם אורחים ואתם לא ערוכים לכך, לרוב ישנה מבוכה קלה, אולי אפילו התנצלות ומיד מארגנים מה שאפשר וממשיכים הלאה.
אז מה קורה בעסק שלכם כשיש אורחים? לא פעם אני רואה עסקים שקוראים ללקוחות פוטנציאליים להיכנס אליהם לאתר, לדף הפייסבוק ועוד, ואלו כלל אינם מעודכנים, אינם מוסיפים רושם לעסק, אלא פוגמים ברושם ובמקצועיות העסק.
אז על מה כדאי להקפיד לפני שמזמינים אורחים אליכם? הנה כמה טיפים במיוחד בשבילכם:
- אתר מותאם – בדקו שהאתר שלכם מותאם לסלולרי. מעל ל-60% מהגולשים גולשים מהמכשיר הסלולרי שלהם, ולכן בדקו שתוכן שלכם נגיש ונראה טוב גם בסלולר, בדקו שהתוכן אינו נחתך, תמונת הנושא של דף הפייסבוק מתאימה לסלולר ונראית טוב, התמונות אינן מפוקסלות והאתר נוח לקריאה גם מהסלולרי.
- תוכן עשיר – הזמנתם את האנשים? מעולה! שנייה לפני ודאו שהתוכן שהבטחתם אכן נמצא שם. פעמים רבות אני מוצאת שמזמינים אותי לאתר או לדפי פייסבוק לקריאת תוכן מסוים, אני נכנסת ומוצאת שהלינק לא תקין או שתוכן הדף מפוזר, כלומר אינו ממוקד בתחום שאליו רציתי להיכנס. אם אתם מזמינים אנשים לתחום מסוים, היו ממוקדים, דאגו שהאתר או הדף כולו ידבר את התחום בכדי להראות מומחיות.
תוכן רלוונטי – ראשית דאגו כי פרטי ההתקשרות שלכם נכונים. נשמע טריוויאלי, אני יודעת, אבל תתפלאו כמה פעמים אני מוצאת שגיאות בפרטי התקשרות באתרים.
מעבר לכך בשונה מתוכן עשיר דאגו כי התוכן הינו מועלה מהזמן האחרון והינו רלוונטי מהזמן האחרון ולא תוכן מלפני מספר חודשים. אנשים רוצים לקרוא תכנים שהם חדשים ורלוונטיים לעכשיו ולא תכנים ישנים. עם זאת, אם יש לכם תכנים ישנים שהם רלוונטיים גם כעת, העלו אותם מחדש עם התייחסות לעכשיו, למשל: "פוסט חשוב גם לפני שנה, אך גם להיום".מוצרים ושירותים – בסופו של דבר מעבר לערך שחשוב וצריך לתת ללקוח בדף אליו הפניתם את הלקוח, חשוב להבהיר לו גם מה אתם מציעים. דאגו כי גם ללקוח שלכם ברור מה אתם מציעים, מהם המוצרים או השירותים שיש לכם, כיצד הם עונים לצורך שלו ונותנים מענה עבורו. בחנו כי ישנו קשר בין התכנים לבין המוצרים והשירותים, כלומר שניתן להבין את ההקשר בין הדברים.
חוות דעת – עד כה הנחתום העיד על עיסתו, אך מעידים עליו האחרים? חשוב לשים חוות דעת וסיפורי הצלחה של לקוחות שלכם לאורך כל תקופות הזמן שלכם. אל תתביישו לבקש מהלקוחות שלכם לרשום לכם חוות דעת, הם ישמחו לכתוב, צריך רק לבקש. אני ממליצה לבקש בכל פעם ממישהו אחר, בכדי שיהיו לכם חוות דעת לאורך זמן ומתקופות שונות. כמו – כן חשוב להגיב ולהתייחס לחוות הדעת הללו ולא להותיר אותן ללא תגובה.
אז הנה, עכשיו כאשר אתם מארחים אנשים גם בעולם הווירטואלי שלכם, אתם תהיו ערוכים ומוכנים עבורם.
אירוח נעים!