מאמרים - אסטרטגיה עסקית

אוגוסט הגיע ורבים רוצים לצאת לחופש. איך יוצאים לחופש בעולם העסקי? איך מתמודדים עם הלקוחות? הכל במאמר פשוט וברור.

איך יוצאים לחופש?

כל כך הרבה עסקים יוצאים בימים אלו לחופש מחד, מאידך החששות לאבד לקוחות, לאבד שליטה ולא להיות זמינים ללקוחות שלנו, כל כך מובנים. אז איך …

המשך »
איך האולימפיאדה קשורה לעולם העסקי? כמה הדמיון והתמודדות זהים? מה ניתן ללמוד האחד מהאחר? הכל במאמר מיוחד לאולימפיאדה

אולימפיאדה בעולם העסקי

עם האולימפיאדה ומדליית הזהב הראשונה שהביאה לינוי אשרם, אי אפשר שלא להתייחס לקשר של עולם הספורט לעולם העסקים. הספורט והאימונים במשפחתי הוא חלק מהשיח היומיומי, …

המשך »
מה קורה כאשר פוליטיקה ועסקים נפגשים? האם זה מומלץ? איך זה יכול להצליח? איך זה יכול להכשל? מה קרה לסלקום? הכל במאמר אחד

כשפוליטיקה ועסקים נפגשים

רק בשבוע שעבר כתבתי מאמר על שבירת השגרה והשפעתה על העולם העסקי. בין המלצות המאמר כתבתי שאני מאמינה שלא כדאי לערב פוליטיקה בעולם העסקי. ביום …

המשך »
השגרה נשברה (שוב) והעסקים מנסים למצוא את שאריות השגרה האחרונות. כיצד מתמודדים? הכל במאמר ממוקד עבורכם

שגרה נשברת

הקורונה החלה לדעוך, העסקים החלו אט אט להראות סימני התאוששות ולהרים את ראשם, אבל הנה שוב שיבוש שגרה: טילים, סגירת מסגרות חינוך, התפרעויות ביישובים  – …

המשך »
פסח מתקרב ורבים מאתנו מפשילים שרוולים ויוצאים לארגן, לסדר ולנקות לפני בוא הפסח. אז רגע לפני שאתם יוצאים לארגן ולסדר את הבית שלכם, אני ממליצה לכם לעשות סדר וארגון גם אצלכם בעסק, כי זה לא פחות חשוב. מה עושים וממה מתחילים?

סדר פסח בעסק

פסח מתקרב ורבים מאתנו מפשילים שרוולים ויוצאים לארגן, לסדר ולנקות לפני בוא הפסח. אז רגע לפני שאתם יוצאים לארגן ולסדר את הבית שלכם, אני ממליצה …

המשך »
איך מנהלים את הלו"ז בשגרת קורונה? הכל גם ככה עמוס לנו ולא שגרתי, את נוהל כיבוי השריפות הפכנו לשגרה, אז מה עושים?

איך מנהלים לו"ז בשגרת קורונה?

מה כבר לא נאמר על שנת הקורונה…כמה היא שונה, מהפכנית, שיתקה, טלטלה ועודנה מטלטלת את כולנו. השנה הזו הצליחה להגיע לפתח כל בית. בחלק רק …

המשך »
מה הפוקוס לשנת 2021? מהם המיקודים העסקיים לשנה הזו? במה כדאי להשקיע עסקית?

מה הפוקוס של 2021?

שנת 2020 הייתה שנה מאתגרת לכולנו, אין ספק, עם זאת, היא רק מיקדה וחידדה עוד יותר את המיקודים לשנת 2021. הצרכים של הצרכן צפו בצורה …

המשך »
כיצד הקורונה שינתה את העולם העסקי? מה המשמעות עבור העסק שלכם?

גם קורונה לא תעצור שיווק

רגע לפני שנכנסים שוב לסגר ושוב בעלי עסקים מוצאים את עצמם מתנדנדים על נדנדת העצמאי, נמצאים בין עשייה לחוסר עשייה, בין תחושת נפילה למוטיבציה, נדנדה …

המשך »
שנת 2020 מגיעה לקיצה. לא להאמין איך התחלנו את שנת 2019 באופטימיות נהדרת, עם צמיחה כלכלית, תכנית עסקית שנועדה להגשמה עם יעדים ממשיים והחל מאמצע 2019 חווה העולם טלטלה חסרת תקדים שתחילה בסיפורים הזויים על עטלפים והגיעה עד לפתח ביתו של כל אחד ואחד מאתנו. איך מסכמים את השנה הזו? ממה מתחילים? הכל במאמר שלי

מסכמים (גם) את 2020

שנת 2020 מגיעה לקיצה. לא להאמין איך התחלנו את שנת 2019 באופטימיות נהדרת, עם צמיחה כלכלית, תכנית עסקית שנועדה להגשמה עם יעדים ממשיים והחל מאמצע …

המשך »
בימים אלו בארגונים רבים מקיימים משוב. השיטה המוכרת ביותר היא שיטת הסנדביץ'. האם זו השיטה המומלצת? האם יש חלופות? הכל במאמר שיעשה לכם סדר בדברים

סנדביץ'? אולי לא במשוב

אני מלווה חברות רבות, וכעת לקראת סיום השנה ישנם משובים והערכות עובדים. השיטה הנפוצה היא שיטת סנדביץ', שעובדת כך: מתחילים מהפרוסה העליונה, שזהו פתיח חיובי …

המשך »
בימי הקורונה השיווק השתנה. איך משפיע משבר עולמי על השיווק? האם מפסיקים? ממשיכים כרגיל? מה עושים?

שיווק בימי קורונה

הקורונה הוגדרה כמשבר עולמי. היא מצליחה להכות בכל העולם, בעסקים קטנים וגדולים וכאשר מנסים להעריך מה יקרה ביום שאחרי הקורונה, התחזיות האופטימיות מדברות על כ-30% …

המשך »
הרשתות החברתיות הן כלי למינוף עסקי ואישי שיולות למנף את העסק שלך מעלה, כיצד? הכל במאמר ממוקד וברור!

להשיג יותר מהרשתות החברתיות

מדיה חברתית. העולם העסקי נחלק לשניים: אלו שרואים את צמד המילים הללו ומקבלים התקף חרדה, ויש את אלו שעולה חיוך על שפתם ועיניהם נוצצות ממשמע …

המשך »
העולם העסקי קיבל בחודשים האחרונים שיעור חשוב. גילינו עד כמה הפלטפורמה הדיגיטלית ובראשיתה האסטרטגיה הדיגיטלית היא משמעותית. ברגע אחד העולם הפיזי העסקי השתתק ומצא את עצמו מאלתר פתרונות שיוכלו לגשר על העולם הפיזי.

על אסטרטגיה דיגיטלית

העולם העסקי קיבל בחודשים האחרונים שיעור חשוב. גילינו עד כמה הפלטפורמה הדיגיטלית ובראשיתה האסטרטגיה הדיגיטלית היא משמעותית. ברגע אחד העולם הפיזי העסקי השתתק ומצא את …

המשך »
תחום שירות הלקוחות מוסיף ומתפתח בייחוד עם התפתחות הטכנולוגיה. טלפונים החליפו את ביקורי הבית, מיילים החליפו את הטלפונים וכך עולם שירות הלקוחות מוסיף לשנות את פניו. הצרכנים שמים דגש רב לשירות הלקוחות ורואים בו יתרון תחרותי משמעותי לבחירת חברה אחת על פני אחרת. החברות נאלצות להוסיף ולהתחדש בשירות הלקוחות וליצור יתרון משמעותי בשירות הניתן ללקוח.

שירות הלקוחות החדש

תחום שירות הלקוחות מוסיף ומתפתח בייחוד עם התפתחות הטכנולוגיה. טלפונים החליפו את ביקורי הבית, מיילים החליפו את הטלפונים וכך עולם שירות הלקוחות מוסיף לשנות את …

המשך »
הקורונה טרפה את הקלפים עבור כולנו. ברגע אחד נוצרה מציאות חדשה שהביאה עמה שגרה חדשה שמעולם לא הכרנו. לפתע הבנו שכמעט הכל אפשרי לעשות מרחוק וכל עסק קיבל "טבילת אש" על התנהלות מרחוק ללא מגע וללא פגישות פנים מול פנים עם הלקוחות. עם זאת ישנם (גם) יתרונות לקורונה. הכל במאמר הזה

יש (גם) יתרונות לקורונה

הקורונה טרפה את הקלפים עבור כולנו. ברגע אחד נוצרה מציאות חדשה שהביאה עמה שגרה חדשה שמעולם לא הכרנו. לפתע הבנו שכמעט הכל אפשרי לעשות מרחוק …

המשך »