לכבוד יום הפסטה הבינלאומי גם הפסטה נכנסת לעולם העסקי! איך פסטה קשורה לעולם העסקי? כיצד אפשר למצוא את הרוטב האידיאלי ללקוחות שלכם? הכל במאמר שיעשה לכם סדר ויפתח לכם את התאבון!

מה הקשר בין פסטה לעולם העסקי?

השבוע נחגג יום הפסטה הבינלאומי. כאוהבת פסטה מושבעת, כזו שלא עובר יום ללא פסטה (בחיי), כי אין מה לעשות, צריך להצדיק את השורשים האיטלקיים מליבורנו שיש לי מסבי האהוב ז"ל. כמו שאתם מכירים אותי, אני אוהבת את הדברים פשוטים, ברורים וקלים או כמו שאני אומרת: Keep it simple. בשיחת ייעוץ עם לקוח שלי, דיברנו על קהל היעד של החברה ואז אמרתי לו, שזה בדיוק כמו פסטה. הוא לרגע לא הבין מה אמרתי. "פסטה?" הוא שאל, "כן, כן" אמרתי, הסברתי ופתאום הכל היה ברור כל כך , אז אין כמו פסטה להבהיר ולפשט את הדברים.

אז נתחיל מההתחלה. כשתכנסו למסעדה איטלקית ותרצו פסטה תתקלו במגוון עצום של צורות ואפשרויות של פסטה: פסטות שטוחות, פסטות ממולאות, פסטות בצורות, פסטות משולבות עם ירקות (בצבעים), ניוקי, רביולי, ספגטי ועוד ועוד. בדיוק באותו האופן כשאנחנו רוצים לפנות לקהל היעד שלנו, קהל היעד שלנו הוא מן קבוצת אנשים מסוימת ולא כל האנשים, ולכן אנחנו לא פונים לכל האנשים ולא בוחרים לאכול פסטה, אלא מתמקדים בסוג מסוים של אנשים, סוג מסוים של פסטה.

לאחר שבחרנו את הפסטה הרצויה, אנחנו בוחרים את הרוטב שאנחנו רוצים עבור הפסטה שלנו. לא כל רוטב מתאים לכל פסטה, ולכן ישנה חשיבות מירבית של התאמת הפסטה לצורה ואם הרטוב אינו מתאים לצורה הוא לא ישתלב כראוי עם הפסטה והפסטה תאבד מטעמה. בדיוק באותו האופן נעשית ההתאמה של השירות לקהל היעד שלכם. ככל שתצרו התאמה טובה יותר של השירות שלכם לקהל שלכם, כך הקהל שלכם יהיה יותר שבע רצון.

יש לכם מגוון של שירותים? מעולה, בדיוק כפי שיש מגון של רטבים לפסטות. אתם רוצים להגדיל את קהל היעד שלכם? בדיוק כפי שמציעים מספר פסטות במסעדות, אך הקפידו למצוא להן את הרטבים המדויקים והנכונים עבורן, בכדי שתהיה התאמה נכונה ואידיאלית עבור הקהל שלכם ושלא ייווצר מצב שהרחבתם את קהל היעד, אך אינכם מוצאים את השירות הנכון והמותאם עבורם.

אחרי שיש לכם את הקהל הנכון עם השירות המותאם עבורו, או במילים אחרות את הפסטה הנכונה עם הרוטב הנכון, דייקו את הבידול והייחודיות לכם, למה לבוא לאכול דווקא אצלכם? מה כל כך מיוחד במנה שלכם? מה יש אצלכם שאין אצל אחרים? דייקו את הייחודיות במנה שלכם, כך שתוכלו להצהיר עליה עוד לפני שמכירים אתכם, עוד לפני שטעמו מהמנה שלכם, ייחודיות שבולטת, שברורה לאחרים באופן מובהק ויכולה ליצור עבורכם יתרון תחרותי משמעותי.

בסופו של דבר בעולם העסקי יש הרבה מאוד פסטות שמחכות לרוטב שלכם. ככל שתהיו מדויקים יותר לגבי הקהל שלכם, תוכלו ליצור התאמה נכונה ומדויקת יותר עבורו, כפי שהפסטה צריכה את הרוטב הנכון לה בכדי להיות במיטבה. אחרי שבניתם את התכנית העסקית שלכם, דייקו את קהל היעד שלכם ובנו עבורו את השירותים הנכונים לו עפ"י הצרכים שלו. ניתן לקרוא במאמר הזה על בניית קהל יעד וכאן על בניית שירותים מתאימים.
ולכל שאלה, אתם יודעים היכן למצוא אותי. שיהיה בהצלחה!

אהבת?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)