העולם העסקי קיבל בחודשים האחרונים שיעור חשוב. גילינו עד כמה הפלטפורמה הדיגיטלית ובראשיתה האסטרטגיה הדיגיטלית היא משמעותית. ברגע אחד העולם הפיזי העסקי השתתק ומצא את עצמו מאלתר פתרונות שיוכלו לגשר על העולם הפיזי.

על אסטרטגיה דיגיטלית

העולם העסקי קיבל בחודשים האחרונים שיעור חשוב. גילינו עד כמה הפלטפורמה הדיגיטלית ובראשיתה האסטרטגיה הדיגיטלית היא משמעותית. ברגע אחד העולם הפיזי העסקי השתתק ומצא את עצמו מאלתר פתרונות שיוכלו לגשר על העולם הפיזי.

ישנם עסקים שיכלו ליצור את ההתאמה בן רגע ומהר מאוד העלו גרסה דיגיטלית של העסק שלהם. לעומת זאת עסקים אחרים מצאו את עצמם בסחרור עסקי ומנסים למצוא פתרונות מהירים.

הקורונה טומנת בחובה גם יתרונות, ואף כתבתי על כך לאחרונה את המאמר יש (גם) יתרונות לקורונה. היתרונות הופכים להיות משמעותיים יותר כאשר האסטרטגיה הדיגיטלית הופכת להיות חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיה שאתם מנהלים בעסק שלכם.

איך נראית האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם? מה אתם יכולים לעשות עבור העסק שלכם?

  1. בלוג – בלוג זהו כלי דיגיטלי שיווקי משמעותי. כאשר אתם כותבים בלוג איכותי בעל ערך לגולשים שלכם, אתם נותרים בתודעת הגולש והוא ממצב את המקצועיות והיכולות שלכם. העקביות בבלוג, היצירתיות ומעל הכל מתן הערך הם משמעותיים עבור הגולש, וכך נוצרת תשתית ראשונית של מערכת היחסים עם הגולש. בלוגים איכותיים הופכים למשפך שיווקי איכותי, שיוצר תנועה שוטפת באתר.

  2. רשתות חברתיות – האדם צריך חברה סביבו, זה לחלוטין צורך עבורו. בימים כתיקונם כל אחד יוצר את הדינמיקה המתאימה עבורו ועבור העסק שלו לפגישות פנים מול פנים והתנהלות ברשתות החברתיות. עם זאת בזכות ההתנהלות המחודשת עסקים רבים הבינו שהפלטפורמה של הרשתות החברתיות יכולה להוות עיקר הפעילות ולמלא את הצורך החברתי ולהיות חלק מקהילה, קהילה דיגיטלית. צרו את הדינמיקה המתאימה לכם, והישארו נוכחים ברשתות החברתיות, בקבוצות מהותיות עבורכם. זוהי נוכחות לכל דבר.

  3. חנויות אונליין – כוחה של הרכישה אונליין הוכיחה את עצמה לאורך כל התקופה. הגולשים מחפשים פתרונות מהירים שיגיעו עד הבית. ישנן אינספור פלטפורמות דיגיטליות, בין אם פלטפורמות עצמאיות (אתר מכירה משלכם) או פלטפורמות שמכילות אינספור חנויות: אטסי, אמאזון ועוד. אני ממליצה ליצור פלטפורמה עצמאית, שלא תהיה תלויה בפורטלים אחרים, אך עם זאת למנף את כוחם של הפורטלים הבינלאומיים הקיימים וליצור נוכחות ומוניטין.

  4. לקוחות עבר – לקוחות עבר הם אחד מערוצי השיווק החשובים שיש לעסק. רבים מהם זוכרים את הערך המוסף שלכם, את הייחודיות שלכם ויכולים לשווק אתכם בקלות למעגלים הסובבים אותם. חדשו את הקשרים עמם, נסו לבחון מה אתם יכולים לתת להם בתקופה הזו: טיפ, הכוונה לפתרון כלשהו וכו'. הם יעריכו את הרצון שלכן ואם ירצו ויצטרכו מעבר, הם ידעו למי לפנות.

העולם הדיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מהעולם העסקי, ונראה כי הקורנה אף הוסיפה והעמיקה את חשיבותה של הפלטפורמה הדיגיטלית. בחנו את העסק שלכם, כיצד אתם יכולים להעמיק ולשפר את היכולות הדיגיטליות שלכם, ואם תרצו לבחון ולמנף את האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם, דברו איתי.

אהבת?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)