כי ככה בא לי

כאשר אנו שומעים ילד אומר: "כי ככה בא לי", אנו מוצאים את עצמנו אומרים: "גם לנו בא הרבה דברים, מה לעשות?".

הילדים הם טהורים, ללא כל מחויבות לרצות את הסביבה, הם משרתים את הצרכים הכי בסיסיים שלהם. הילדים נאמנים לרצונות שלהם, לא מפחדים מהסביבה, מהתגובות.

גם אנחנו היינו פעם נאמנים לרצונות והצרכים שלנו, אבל אז הסבירו לנו שאנו לא יכולים לעשות מה שאנחנו רוצים! יש דברים מוסכמים, יש דברים מקובלים שעושים ויש דברים שלא עושים ויש דברים שפשוט צריך לעשות, וככה לאט לאט הכניסו אותנו לשבלונה החברתית המתאימה. הסבירו לנו שלא ניתן להגשים את כל החלומות, כי זה לא ראלי, לא הגיוני ולא סביר לעשות את זה, וכדי שלא נתאכזב, בואו נחלום חלום יותר ראלי, במילים אחרות מושג סתור בתוך עצמו: "חלום מציאותי".

כשאנחנו שומעים ילד אומר: "כי ככה בא לי", זה יכול לשגע אותנו לפעמים, ואם נבדוק טוב טוב, נגלה שזה צובט לנו במקום שהיינו רוצים להיות. לעשות מה שבא לנו.

כשאני מלווה עצמאים וארגונים, אני דנה איתם בפגישות הראשונות על החזון, החלום שלהם. אני רוצה לשמוע תמונה מרגשת, שאינה מחוברת יותר מידי למציאות, אלא מתחברת למקום של "בא לי". מתוך המקום הזה אנחנו לאט לאט בונים את אבני הדרך להגשמת החזון וסוללים את דרכי הפעולה להגשמתו.

אז בואו נחזור קצת אחורה, נתחבר לילד שבתוכנו, לילדים שהיינו פעם. תעשו חשיבה, חשיבה כנה ומעמיקה, מה בא לכם. שימו בצד את כל האקסיומות שקיבעתם אצלכם, ונסו לחשוב פשוט. בעולם ללא גבולות, בעולם של חלומות בו הכל אפשרי, מה הייתם רוצים לעשות? מה הייתם רוצים להיות? מה רציתם להיות כשהייתם ילדים?

איך זה נראה? איך זה מרגיש?

אחרי שחוויתם את התחושה, ואתם מבינים איך אתם תרגישו עם הגשמת החלום שלכם, הגדירו לעצמכם חמש פעולות קטנות שיכולות לקדם אותו. כן, רק חמש, וככה לאט לאט תגשימו את חלומכם.

אני פה כדי לעזור לכם להגשים את החלומות שלכם,

אז אל תפסיקו לחלום…

היה מעניין?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)