האם אתה מצליחים? האם אתם תדעו לזהות הצלחה כשתראו אותה?

ההצלחה היא בעיני המתבונן

כולנו רוצים להצליח, כולנו אוהבים להצליח. הפרשנות למושג ההצלחה משתנה מאדם לאדם. ההצלחה בעיניי, אינה בהכרח נחשבת להצלחה בעינייך. לכן, כאשר אני מלווה עצמאים וארגונים אני בודקת מה ייחשב בעיניהם כהצלחה ומהם המדדים לכך.

ההצלחה מכילה בתוכה אלמנטים פיזיים, אך גם ערכיים. הצלחה שהינה רק פיזית, מדידה וברורה, כמו כסף למשל, אינה מספיקה לאורך זמן אם היא אינה מלווה בערכים לצדה. הצלחה פיזית תספק אותנו בטווח הקצר, אך בכדי שההצלחה תספק אותנו לטווח הארוך, ותחשב בעיננו כהצלחה לאורך זמן, עליה להיות  משולבת עם ערכים ואלמנטים רגשיים.

עד כמה שההצלחה היא נהדרת, גם את חוסר ההצלחה נוכל לקבל באהבה. חוסר ההצלחה מצביע על כך שעשינו וניסינו לפני הכל, נכון, לא הגענו לתוצאות שרצינו, אבל לפחות עכשיו אנחנו יודעים יותר ויכולים לנסות משהו אחר. אל תקשו על עצמיכם בביקורת עצמית,  תבינו שהדברים קורים עבורנו ולא לנו, ונסו כעת משהו אחר. אל תפסיקו לנסות!

נסו להבין מהי הצלחה עבורכם. עד כמה שזה נשמע פשוט נסו לדמיין לכם מהי הצלחה בעיניכם. איך היא נראית, איך היא מרגישה ומה יהיה שם. תעצמו עיניים וממש תתארו לעצמכם את תמונת ההצלחה שלכם. צרו לכם פעולות פשוטות וברורות שתוכלו להגיע להצלחה שלכם ולממש אותה.

היה מעניין?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)