איך יוצרים שינויים בעסק? איך ממנפים את השינויים הללו?

רוצים שינוי? תיצרו אותו!

הסיבה העיקרית שעסקים ואנשים פונים אליי, היא הרצון לשינוי. העסקים והאנשים שאני מלווה רוצים שינוי. שינוי אסטרטגיה, שינוי קריירה, שינוי בהכנסות, שינוי במספר הלקוחות,  שינוי בתפיסה, שינוי. אבל איך יוצרים את השינוי?

רבים מהאנשים לא אוהבים שינויים. אנחנו לא אוהבים חוסר ודאות, אנחנו רוצים לדעת מה אנחנו נרוויח או נפסיד מהמהלך שנעשה. אף אחד מאתנו לא אוהב להיות בצד המפסיד, זה ברור, ובדיוק בשלב הזה מתגנב לו הפחד והחשש משינוי.

במקומות בהם אנו רוצים לעשות שינוי, ברור לנו שהמצב הקיים אינו מטיב עמנו. עם זאת אנחנו מוצאים את עצמנו פועלים באותה סיטואציה באותו האופן ומגיעים בכל פעם לאותה התוצאה. זה יכול להתבטא בעסק, בהיבט של צעדים שיווקיים חוזרים וכושלים, וזה יכול להיות באינטראקציה שאינה מקדמת אותנו ויוצרת אצלנו מתח ותסכול בתוך תהליך סביבנו.

אנחנו מספרים לעצמנו סיפורים משכנעים למה בעצם אנחנו לא נצליח, איך מה שאנחנו רוצים להשיג זה בכלל לא הגיוני ואם צריך גם משתפים את הסביבה שלנו בכמה מופרך הרעיון שלנו ומחכים לאישור שאכן, אנחנו הוזים. האנשים סביבכם עונים מתוך היכולות שלהם, הם לא יכולים לעשות את זה, אבל אתם כן!

רוצים תוצאה חדשה? את הקיים אתם כבר מכירים, נסו משהו שעוד לא ניסיתם, תפעלו שונה ממה שפעלתם עד היום. אני מודה, זה לא פשוט לעשות את זה לבד, ולא תמיד פעולת השינוי היא ברורה. אין ספק כי הכוונה של איש מקצוע יכולה לסייע, היות וזה לא פשוט לעשות משהו שאינו בהרגל שלנו, אבל תעשו הסתכלות, נסו לחשוב קצת אחרת, כי זה מה שיביא לשינוי בתוצאה.

אז הנה, העזתם ועשיתם. הצלחתם? מעולה!!! עכשיו חשבו מה תעשו הלאה. לא הצלחתם? כל הכבוד שניסיתם. תעצרו לרגע, נסו להבין מתוך התוצאה שקיבלתם, מה ניתן לעשות אחרת, תעשו תיקון וצאו לדרך שוב, מקסימום תצליחו!

שיהיה בהצלחה!

רוצים לקבל טיפים נוספים לקידום העסק שלכם?

הצטרפו אליי והגשימו את החלומות שלכם, ענבר ורדי ייעוץ לאנשים ועסקים

ייעוץ עסקי לעסקים, ליווי עסקי, ייעוץ עסקי, מודל סמארט, ייעוץ כלכלי לעסקים, מה זה פיתוח עסקי, פיתוח עסקי הגדרה, smart מודל, ענבר ורדי, ייעוץ עסקי לעסקים קטנים, לוגו

מתאים לך לקבל ממני טיפים ומאמרים שיוכלו לקדם את העסק שלך?

היה מעניין?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)