מה הקשר בין עומר אדם לבין העסק שלך? מה אפשר ללמוד על כך? לא תאמינו, אבל אפשר והרבה!

מה הקשר בין עומר אדם לעסק שלך?

עומר אדם לא מהמושמעים בפלייליסט שלי, עם זאת עם הצלחה אי אפשר להתווכח. בשבוע שעבר, בהופעה המדוברת שלו שבה צהלו ונהנו כשלושים אלף איש הייתה תקרית מאתגרת.

אחד מהמעריצים התפרץ לבמה בכדי לרקוד לצד עומר אדם. תוך שנייה עטו עליו שני מאבטחים, כאשר אחד מהם תופס אותו ומזנק יחד איתו באגרסיביות חזרה לקהל.

בקלות עומר אדם יכל להתעלם מהתקרית ולהמשיך כאילו ולא היה דבר. עם זאת, הוא עצר את ההופעה, קרא למעריץ לעלות לבמה בשנית, נתן לו את המיקרופון לשירה, רקד וחיבק אותו חיבוק גדול.

אז מה הקשר בין זה לבין העולם העסקי?

פעמים רבות אנחנו נתקלים בעסק שלנו בלקוחות לא מרוצים, כאלו שממש נפגעו וחשים טעונים מאוד.
אנחנו יכולים לבחור להמשיך בשלנו, להחליט כי זו הבעיה של הלקוח ולהמשיך הלאה, לעבר הלקוח הבא.
אנחנו יכולים לבחון את המקרה, בעיניים אובייקטיביות, מבחוץ, כאילו וזה אינו העסק שלנו ולהסיק מסקנות מחודשות על הדרך, על ההתנהלות ואף לקבל החלטות עתידיות.

הדרך המאתגרת ביותר היא לעשות את מה שעומר אדם עשה. לקחת את האירוע, למנף אותו לשירות wow, כלומר שירות מעל ומעבר, כזה שהלקוח אפילו לא ציפה לו. ההדים שמעשה כזה יעשה, כבר ידברו בעד עצמם. הלקוח יתקשר את המהלך, היות וזה לגמרי לא שגרתי, סביבת הלקוח תתקשר גם היא את העניין, כי כאמור זוהי תגובה מעל ומעבר, והעסק שלכם יהנה מחשיפה מטורפת ופה לאוזן חיובי, שאף אסטרטגיה שיווקית שגרתית לא תוכל לגרום לכך.

אני יודעת, יש לקוחות מאתגרים. סופר דופר מאתגרים, שלא משנה מה לא יהיו מרוצים ויהיו להם טענות. אני יודעת. זה בדיוק המקום לבחור את הלקוחות שלכם, לא רק עפ"י הגדרת קהל היעד בתוך הגדרות התכנית העסקית שלכם, אלא גם לפי תחושת הבטן שלכם.

בסופו של דבר, לעסק מן השורה, המחובר לערכים שלו לרוב אין הרבה מקרים של חוסר שביעות רצון מטעם הלקוחות שלו. עם זאת כאשר זה מתרחש, נסו לעצור לרגע, ואולי לעשות ללקוח שלכם את אפקט wow, או אם תרצו אסטרטגיית "עומר אדם".

ותודה רבה לאביב אברג'ל על הצילום:)

היה מעניין?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)