איך יוצרים צמיחה בעסק קטן? אלו צעדים ניתן לעשות באופן מהיר ומיידי עם תקציב מצומצם?

איך יוצרים צמיחה בעסק קטן?

צמיחה עסקית הינה אחת ממטרות הדגל של כל עסק. עם זאת בעסקים קטנים האתגר גדול יותר, היות וישנם אינסוף "כובעים" לעצמאי, עומס אישי ורגשי, וכן, תקציב מצומצם. אז האם זה אומר שלא ניתן לצוח בעסק קטן? ממש לא, רק שעושים את זה אחרת.

הנה כמה כלים שיוכלו לעזור לעסק שלכם לצמוח:

  1. תוכן – תוכן שיווקי זוהי ההגדרה המחודשת בעידן הדיגיטלי של יצירת מערכת יחסים עם הלקוח. עפ"י נתוני חברת המחקר DemandMetric עולה כי עלות של תוכן שיווקי נמוכה בכ-62% משיווק מסורתי (ושימו לב לזה…) ומייצרת פי 3 לידים (לקוחות פוטנציאלים).
    אין ספק, זהו נתון שקשה להתעלם ממנו!
    אז מהו תוכן שיווקי? למשל בלוג מלא ערך באתר שלכם, יציג אתכם כמומחים בענף ויתרום לבניית מערכת אמון עם הקהל שלכם. החכמה היא לתת בו ערך אמיתי לקהל שלכם ולהניע לפעולה בסופו.
  2. קריאה לפעולה – אני יודעת, זה סעיף שרבים מכם אומרים "ברור, נו". אז זהו שזה ממש לא ברור. הסבירו לללקוח שלכם מה אתם רוצים שהוא יעשה, ואל תצפו מהלקוח שלכם לנחש מה אתם מבקשים. רוצים לקבוע אתו פגישה, לייק לעמוד, שיתוף, תגובה?
    ההנעה לפעולה בסופו של המאמר או הפוסט תגדיל את התנועה באתר שלכם, תשפר את תוצאות הקידום ותביא להמרה גבוהה יותר של מבקרים ללקוחות.
  3. הוכחה חברתית – רוב הצרכנים מחפשים ביקורות לפני שהם מבצעים רכישה. תוצאות סקר שנערך ע"י חברת Bright Local מעידות על כך ש-84% מהלקוחות מבצעים בדיקה של חוות דעת לפני רכישה, לרבות המלצות פה לאוזן.
    אני שומעת על עסקים רבים שחוששים להוסיף את לשונית הביקורות לדף הפייסבוק שלהם או לחילופין לא שמים את ההמלצות של הלקוחות שלהם באתר, כי "לא נעים לבקש", "כי אולי יהיה לקוח לא מרוצה ויהרוס" ועוד.
    האמינו ביכולת של הקהל שלכם לשפוט ולהבין את היכולות והערך שלכם. הצגת הערות ממספר לקוחות מרוצים באתר שלכם או בדף הפייסבוק, יכולים להניע מבקרים מתלבטים לידי ביצוע רכישה. בסופו של דבר, כמו שאני תמיד אומרת, "עסקים עושים עם אנשים" ואנשים קונים מחברות שהם בוטחים בהם, ולכן הוספת הוכחה חברתית מעידה על היותכם מותג מהימן בענף.
  4. משוב – אנחנו לומדים כל הזמן. לומדים מהשוק, לומדים מהניסיון שלנו וגם מהלקוחות שלנו. הניעו את הלקוחות שלכם לתת לכם משוב, לומר לכם מה חסר להם, מה הם היו רוצים למנף וכך תוכלו לבנות שירותים ומוצרים מותאמים לצרכים של הקהל שלכם באופן מדויק.

אין ספק, אלו כלים ראשוניים על קצה המזלג, אך כאלו שיכולים ליצור שינוי משמעותי אם תיישמו אותם בעסק. בחנו אותם, צרו את ההתאמות הנדרשות עפ"י הקהל והעסק שלכם, ואם אתם צריכים עזרה, אני פה בשבילכם.

אהבת?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)

Share on facebook
Share on linkedin
Share on print
Share on email
סגירת תפריט
דילוג לתוכן