כל כך הרבה פעמים שואלים אותי על הבלוג שלי. למה? מה זה נותן? כיצד ניתן למנף את זה? אז החלטתי לרכז את כל השאלות המהותיות והטיפים להתחלת הדרך.

כוחו של בלוג

אני כותבת בבלוג שלי באתר כל שבוע. מידי יום חמישי מתפרסם מאמר מתוך עולם התוכן שלי. לא פעם שואלים אותי מספר שאלות לגבי הבלוג, אז החלטתי לרכז את כל השאלות ולענות עליהן אחת אחת, כדי שתוכלו להחליט למענכם האם אתם רוצים או צריכים בלוג.

שאלה 1: איך יש לך זמן לזה?

אין לי זמן לזה, אני דואגת שיהיה לי זמן לזה ומשריינת ימי כתיבה ביומן, בדיוק כפי שהייתי קובעת פגישה ומשריינת עבורה זמן ביומן. יש ימים שזה זורם יותר ויש ימים שפחות, אך אני לרוב עומדת בלוחות הזמנים שקבעתי לעצמי.

שאלה 2: איך לא נגמרים הנושאים?

האמת? כל דבר הופך להיות נושא עבורי. משפט מפגישה, כתבה שראיתי, חוויה שלי כלקוח או כעסק. בכל פעם שאני נתקלת בסיטואציה כזו אני מיד כותבת לי אותה או מקליטה לי הודעה, וכך זה לא "הולך לאיבוד". כאשר מגיע זמן הכתיבה, אני עוברת על כל הנושאים המוכנים ומתחילה מהנושאים שהכי בוערים בי לכתיבה.

שאלה 3: מישהו קורא את זה?

ואוו…האמת? אני מופתעת כל פעם מחדש כמה אנשים קוראים את המאמרים שלי, גם אם לא מגיבים. בפגישות מספרים לי שעקבו אחריי במאמרים תקופה, על הערך שזה נתן להם. אני מקבלת הודעות פרטיות על המאמרים וגוגל אנליטקס אומר את שלו במספרים נפלאים.

שאלה 4: מה זה נותן לך?
לפני הכל זה המקום לומר את הדברים שלי, לתת מהמומחיות והמקצועיות שלי, אך בשונה מהפייסבוק למשל, זה נשאר במקום אחד, שהוא שלי. המאמרים מאפשרים לי להפנות לקוחות אליהם, כאשר ישנה שאלה או סוגייה שדנתי בה. מעבר לכל אני כך מתחדשת, מתפתחת ולמדה על מגמות בארץ ובעולם ומשתפת אחרים בכך.

שאלה 5: זה רווחי בכלל?

בעיניי כן. ישנן המרות מהמאמרים, ישנו קהל של עוקבים שגדל וכך אני מגיעה לקהלים חדשים, שיכולים לקרוא אותי. בסופו של דבר האנשים היום מחפשים ערך והמאמרים שלי מלאי ערך, כך שזהו ערוץ שיווקי לא מבוטל בעיניי.

רגע לפני שאתם רצים לפתוח בלוג משלכם, כמה המלצות ונקודות חשובות:

ראשית מצאו את הנישה שלכם, המקום שמלהיב אתכם, מצליח לרגש אתכם ואתם נרגשים לחקור ולכתוב עליו כל פעם מחדש. בדקו מיהו הקהל האידיאלי בנישה הזו ובררו מה הוא רוצה לשמוע, מה מעניין אותו, מה הוא מחפש ומה חסר לו.

כתבו מתוך עולם הלקוח ולא מתוך העולם שלכם. כתבו מתוך הצורך שלו, מתוך האתגרים שלו ושם תתנו את הערך המוסף שלכם, את הכלים שלכם וכדומה. הקהל הוא זה שעומד לנגד עינכם כל פעם מחדש. ככל שתטיבו לכתוב מתוך הקהל שלכם, כך הבלוג שלכם יהיה מעניין יותר עבורו.

לאחר שהחלטתם על נושא הבלוג שלכם ומיהו הקהל שלכם, הגדירו את התדירות שבה תעלו את הבלוג שלכם, תקשרו זאת ללקוחות שלכם, בכדי שיוכלו לעקוב. התמידו בהעלאת התוכן בתדירות שהגדרתם והיה ותרצו לשנות, עדכנו את הקהל, כדי שלא יחשוב שנעלמתם.
אם אתם מבינים מה החשיבות של הבלוג, אך אתם לא מצליחים לבטא את הדברים בצורה כתובה, ישנם אנשי מקצוע נפלאים שנותנים שירותי תוכן שידבר אתכם בדיוק.

לסיכום, אנשים לא אוהבים פרסום ומחפשים ערך וכמה שיותר. בלוג זוהי דרך נהדרת להעברת הידע, המומחיות תוך מתן ערך משמעותי לקהל שלכם. אם אתם עדיין מתלבטים, מוזמנים לדבר איתי ואסייע לכם למצוא את הנישה עבורכם והדרך המתאימה לעשות זאת.

אהבת?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)