לפעמים האסטרטגיה הפרסומית כל כך חזקה כך שמרוב עצים לא רואים את היער, הגימיק מעפיל על המוצר

מרוב עצים לא רואים את היער

נו, אז גם אתם מזמזמים את השיר של עוץ לי גוץ לי בגלל הפרסומת של בזק? אם אתם לא יודעים על מה אני מדברת, כנראה שלא צפיתם בטלוויזיה לאחרונה. בזק השיקה מוצר חדש, ושיתוף פעולה בין גידי גוב לעומר אדם הניב פרסומת שלא מביישת מיני מחזמר. בפרסומת עשו עיבוד לשיר "בוקר טוב" של עוץ לי גוץ לי, עיבוד "מדבק" שתמצאו את עצמכם מזמזמים כל היום.

אז למה בכלל שאני אדבר על בזק ומה זה קשור אליכם? הפרסומת של בזק מדבקת, גורמת לרבים לשיר אותה, ליהנות מכך שהיא מופיעה ואולי אפילו תביא לכך שנרצה לראות את עוץ לי גוץ לי שוב. אבל….האם מישהו יודע מה המוצר המושק (מבלי להריץ גוגל עכשיו)? אז זהו, שלא ממש…

שאלתי כמות נכבדה של אנשים שראו את הפרסומת על מה הפרסומת. כולם ידעו להגיד לי שהיא שייכת לבזק, ידעו להגיד מי משתתף בה, אך אף אחד לא ידע להגיד לי על איזה מוצר מדובר. זוהי בדיוק "הבעיה" בפרסומות טובות מידי. פרסומות שהגימיק חזק בהן כל כך, אך בגלל זה הוא מעפיל עליהם. זה מקביל לתמונה שהרקע בה יהיה דומיננטי מידי, ולא נוכל לשים דגש על האובייקט עצמו.

אז הפרסומת לא טובה? הפרסומת טובה, לגמרי טובה, אך המפתח להפוך אותה לאפקטיבית (מעבר לעניין של פיתוח המודעות, כי אני בספק אם בזק צריכה קמפיין מודעות למותג) הוא רפיטציה, כלומר חזרה.
עפ"י מחקרים נמצא כי מספר החזרות עד שמסר נקלט אצל הצרכן עומד על 7. זמן הפרסום יקר, והדרך של חברות לעקוף זאת הוא חזרה של הפרסומת באופן מקוצר, שמקדם את המוצר עצמו ותמיכה של הפרסום בערוצי שיווק נוספים, כמו מדיה דיגיטלית וכתובה, עם מסר קצר ותכליתי. כך האנשים יוכלו לעשות את הקישור הנכון והגיע לידי רכישה.

בדיוק באותו האופן אתם יכולים לעשות השלכה על העסק שלכם. לפעמים אתם באים עם פרסום מגניב, חזק או תמונה דומיננטית, אך מאבדים את הפוקוס של הצרכן לגבי השירות שאתם רוצים להציע לו. בכדי להימנע מכך, אני ממליצה לכם לבנות אסטרטגיה פרסומית מובנית. אסטרטגיה פרסומית איכותית בראש ובראשונה תגדיר את מטרת הקמפיין, ובהתאם לכך תישען על הערוצים הנכונים שעליהם יושב קהל היעד שלכם, תהיה מתוכננת וברורה. אין ספק שייתכנו שינויים תוך כדי תנועה, אך המהות לא תשתנה.

רוצה שכך יהיה אצלך?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email
סגירת תפריט
דילוג לתוכן