חשוב כל יום מחדש לאהוב ולהתאהב בעסק שלנו, זה יכול לשנות את כל התמונה.

(כל) יום לאהבה

השבוע נחגג וולנטיין, יום האהבה הבינלאומי. ביום האהבה אנו בדרך כלל חוגגים עם בני הזוג שלנו את האהבה הגדולה שלנו. בני זוג מכל העולם ציינו את היום הזה, רכשו פרחים ומתנות, כתבו ברכות והקדשות אחד לשני וחגגו את אהבתם.

הזוגיות מהווה עוגן משמעותי עבורנו כאשר היא מבוססת על חברות טובה, פרגון, הדדיות, אמון ופתיחות. תחשבו לרגע ביניכם ובין עצמכם איך היינו כשהתחלתנו לצאת עם בן הזוג שלנו. כמה התרגשנו, כמה השקענו ונתנו מעצמנו. נסו להיזכר כמה היינו קשובים לכל מילה שבן הזוג אמר, כמה היינו מוכנים לגלות את העולם שלו ולנסות דברים חדשים רק בשביל חיוך שלו.

עם הזמן, השגרה עושה את שלה. אנחנו מוצאים את עצמנו בסופו של יום מותשים וללא כוחות מיותרים. כשמסתיימות כל המטלות והארגונים (שלפעמים נראים כמו נצח), אנחנו מתפנים, אבל קורסים. במצב כזה למי יש כוח להרים את עצמו להתארגן ולהסתדר ולצאת???

במצב זה אנו חיים באשליה שאם מערכת היחסים מבוססת, אנו יכולים לוותר לעצמנו. ישנה תחושה סמויה או גלויה שבן הזוג נמצא כאן בשבילנו, אז אפשר לעשות הקלות, אפשר לוותר על להשקיע בו. אז נכון, אפשר לעשות הנחות מידי פעם, אבל אל תהפכו את ההנחות הללו לשגרה. בסופו של יום זוגיות טובה יכולה להוות עוגן משמעותי לצמיחה והתפתחות, ותגרום לנו להיות טובים יותר ממה שאנחנו.

בדיוק באופן הזה נראית לפעמים מערכת היחסים שלנו עם העסק שלנו. בהתחלה אנחנו נרגשים, משקיעים, נותנים את כל כולנו, מחכים רק להתעורר בכדי להשקיע בו, ולאט לאט מגיעה השחיקה והשגרה ואנחנו נותנים לשגרה לנהל את העסק שלנו במקום לנהל אותו בעצמנו.

אז יום האהבה אמנם עבר, אבל אני מזמינה אתכם להמשיך ולחגוג את הזוגיות שלכם עם העסק שלכם כל יום מחדש. השקיעו בו הזוג שלכם, העריכו אותו כל יום מחדש והראו לו כמה הוא משמעותי עבורכם. קבעו לעצמכם דייט, לפחות פעם בשבועיים עם העסק ועשו ישיבה על אסטרטגיה, התנתקו מהכל (כולל סלולרי!) וחזרו להשקיע כמו בימים הראשונים שלכם.

היה מעניין?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)