מדוע התחביב חשוב כל כך ומה הקשר שלו לעסק שלך?

הרבה יותר מתחביב

לימודי תואר ראשון, תחילת שנה שלישית של כלכלה וניהול באוניברסיטת בר אילן, מלא מלא קורסים עם מספרים, מלא כלכלה, מלא מתמטיקה, רואה את הסוף מצד אחד,  ומצד שני מרגישה שהמוח שלי הופך לעיסה מרוב מספרים. אני מבינה שהיצירתיות שלי התאדתה לה בתוך המתמטיקה ואני קמלה. עוסקת רק בלסיים מטלות, אחת אחרי השנייה, לא מעבר. מרגישה שאין לי מעוף, אין יצירתיות, אין רעיונות חדשים בעבודה, נטו שגרה שחוקה.

מאז ומעולם הייתי נחשבת לאדם יצירתי והלימודים "שאבו" את כל הזמן שהיה לי. החלטתי שאני חייבת ליצור שינוי. חיפשתי מה מעניין אותי ובדיוק נפתח בית הספר לאיפור איל מקיאג'. החלטתי ללמוד איפור במקביל ללימודים האקדמאיים. חבריי ללימודים הרימו גבה (ולא כדי שאאפר אותה),  לא הבינו את פשר הבחירה שלי.
במשך שנה שלמה למדתי איפור ואפילו קיבלתי תעודת מאפרת, כשאני יודעת מראש שלא אעסוק בכך, אלא שאני עושה זאת עבורי. בשנה הזו הציונים שלי עלו, מצב הרוח שלי השתפר פלאים והיצירתיות חזרה אליי.

אז הבנתי שאסור לי לוותר על היצירתיות שלי, שהיא חלק בלתי נפרד ממני, ואם היא קמלה, אני קמלה. מאז למדתי לעסוק כל הזמן לצד העבודה ביצירה. בכל פעם אני מוצאת לעצמי תחביב אחר: פעם זה יצירה בנייר, פעם צילום מקצועי, פעם סתם עבודת יצירה, אבל כל הזמן ביצירה. היצירה מזינה אותי ומאפשרת לי להיות הרבה יותר יצירתית ומלאת יכולות בחיים המקצועיים שלי.

פעמים רבות אני פוגשת עצמאים שהתחילו את דרכם מלאי תשוקה, אך העומס, היומיום מתחיל להכות בהם, ובמקום להטעין את עצמם הם שוקעים עוד ועוד בעסק. אז רגע לפני שזה קורה לכם, השקיעו בעצמכם, השקיעו בתחביב שאתם אוהבים. ההשקעה בעצמכם תניב לכם תוצאות מופלאות בעסק. היא תטעין אתכם, תגרום לכם לחשיבה מחודשת על דברים ובעיקר תיתן לכם אנרגיה, מלא מלא אנרגיה.

אני יודעת, אין לכם זמן…אז תדאגו שיהיה. תקבעו פגישה עם הלקוח הכי חשוב שלכם – אתם. שריינו לכם זמן עם עצמכם, ולא, אל תבטלו את הפגישה הזו, היא מהותית וחשובה אולי אפילו יותר מהפגישות עם לקוחות, היות והיא תניב לכם עוד פגישות רבות.

היה מעניין?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)