דייט עסקי, פגישה ראשונה עסקית, כמה היא חשובה ומה עושים בה

דייט ראשון בעולם העסקי

אני מזמן סיימתי עם עולם הדייטים בחיים האישים שלי, אבל בעולם העסקי זה כבר משהו אחר.

דייט ראשון רגע לפני תחילת הליווי העסקי, הוא מאוד מרגש. זה מתחיל לרוב בשיחה טלפונית מקדימה שבה אני מנסה כמה שיותר למקד את הלקוח הפוטנציאלי שלי, מנסה להבין מהם הצרכים שלו, ולא פחות חשוב, האם אני באמת יכולה לתת לו מענה מקצועי, איכותי וטוב עבורו.

אנחנו קובעים להיפגש ומתחילים הפרפרים. אני תמיד מאוד מתרגשת לפני הפגישה הראשונה. אני יודעת שאני הולכת ליצור שינוי עם הלקוח שלי ומתרגשת עבור שנינו.

חשוב לי כי כבר בפגישה הראשונה של הליווי העסקי, הלקוח ייצא כבר מהפגישה הראשונה עם תובנות חדשות, כלים יישומיים שפיתחתי, כך שיבין שהפגישה הייתה תורמת עבורו. בשל כך אני בונה ומתאימה עבורו את החומרים הרלוונטיים לפגישה, כך שיתאימו לצרכים שהוצגו בשיחה.

שילוב שני הכובעים שלי, יועצת עסקית ומאמנת אישית ועסקית, מאפשר לי לתת מענה מלא ללקוחות שלי במהלך הליווי העסקי. אני משקפת את הדברים, אך גם מכווינה ונותנת פתרונות מקצועיים מוכחים, ייחודיים לי, שעובדים.

אחד מהכלים הייחודיים שפיתחתי עבור עסקים הוא "מפת העסק".  "מפת העסק" זהו כלי המאפשר בחינה ברורה של כל הקריטריונים החשובים בעסק. אנו מסתכלים על הקריטריונים החשובים להתפתחות העסק, בודקים מהי רמת העמידה בו, ובכך אנו ממפים את עולמו של העסק ממעוף הציפור. למעשה מתקבלת תמונה כללית של העסק, ואנו מצליחים בצורה ברורה להבין היכן המקומות המצריכים שיפור.

אני מאוד אוהבת לראות את הלקוחות שלי שנייה אחרי שהם מילאו את "מפת העסק".

הם לפתע רואים את העסק שלהם כמשהו שלם, מוחשי וברור. כאנשים הנטייה הטבעית שלנו היא למצוא את הקשיים והחולשות, ואנו נוטים פחות להתמקד בעוצמות שלנו, כך גם בעולם העסק. "מפת העסק" מאפשרת לראות את התמונה המלאה של העסק וניתן מיד להבין היכן חולשות העסק, אך בד בבד היכן העוצמות של העסק שיכולות למנף את העסק כולו.

זוהי יריית הפתיחה, מפה אנו יוצאים לדרך חדשה. בשלב זה מדייט ראשון אנו עוברים לבניית מערכת היחסים. אנו מכירים טוב יותר אחד את השני, בונים את המהלכים הבאים, מתחילים ליצור את השינוי, חווים יחד חוויות, אתגרים והצלחות משותפות ומפרים אחד את השני.  יוצרים זוגיות עסקית מיוחדת שיוצרת שינוי.

אני  מזמינה אתכם להצטרף אליי לליווי עסקי ממוקד מהרגע הראשון, מותאם אליכם ולעסק שלכם מתחילתו ועד סופו. עשו כבר עכשיו את הצעד הראשון לשינוי במפת העסק שלכם!

היה מעניין?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)