מה הקשר בין כבשים לפתירת בעיות עסקיות? תתפלאו, מתקשר

גדר, כבשה , אנשים ועסקים עם בעיה

ישנו סיפור מקסים שאני מאוד אוהבת "גדר, כבשה ואיש עם בעיה" מאת יעל בירן. הסיפור מצליח להמחיש לכל אדם, מגדול ועד קטן כמה אנו שונים, בראיית הבעיה ובדרך פתרונה ומחברת אותי בכל פעם לתהליכי ייעוץ עסקי.

אספר בקצרה, מסופר על אדם שאינו מצליח להירדם וסופר כבשים, ומחליט לשים להן גדר. כעת גם לכבשים יש בעיה. הכבשים ניצבות מול הגדר וכל אחת פותרת את הבעיה בצורה אחרת. אחת, קופצת מעליה, השנייה, נכנסת עם ראשה בתוך הגדר, השלישית, מטפסת על חברתה ועוברת, אחרת מוותרת על הצמר שלה ועוברת את הגדר וכך עוברות כל הכבשים בדרכן הייחודית, ואילו האחרונה עוקפת את הגדר ומגיעה לצדה השני.

בדיוק כמו הכבשים מול גדר, כך גם אנחנו. כולנו אנשים, אך בכל זאת שונים מאוד. מה שאחד יראה כבעיה, האחר יראה כהזדמנות. גם כאשר שני אנשים יראו את אותה הסיטואציה כבעיה, הפתרון של שניהם יהיה שונה.

בתהליכי ליווי וייעוץ עסקי שאני מובילה אני מוצאת פעמים רבות כי "הגדר" שלנו היא כלל לא מחסום, ולמעשה היא מקפצה לעבר דרך שמועילה לנו יותר. יחד, נבחן מהי "הגדר" שלך, נבדוק האם אנחנו בכלל מעוניינים לעבור לצדה השני של הגדר, או אולי ללכת לצד השני. במידה והחלטנו לעבור אותה, נבחן יחד מהי הדרך שלך לעבור אותה ואלו דרכים אחרות, חדשות, שלא חשבת עליהן, ניתן בעזרתן לחצות את הגדר.

היה מעניין?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)