לא על הפייסבוק לבדו. יש כל כך הרבה ערוצים שאפשר להשקיע בהם. אילו ערוצים ואיך עושים את זה?

לא על הפייסבוק לבדו

הפייסבוק הינו ערוץ שיווק טוב ונפלא, אבל לאחרונה אני מוצאת שלקוחות רבים שמגיעים אליי נשענים עליו באופן משמעותי אם לא לומר בלעדי. אין ספק כי הפייסבוק שדרג את ערוץ התקשורת של פה לאוזן ויצר ערוץ שיווק חדש ומשמעותי עבור העסקים, אך להישען עליו בלבד? מספיק שינוי קטן (ואבוי אם גדול) באלוגריתם אחד של פייסבוק, כפי שהיה לאחרונה, וכל העסק שלכם עלול להתרסק.

אז מה עושים? ישנן ערוצי שיווק רבים ונפלאים שעובדים ועובדים נפלא, ואין ספק ששילובם עם הפייסבוק יכול למנף אותם. אז הנה כמה דוגמאות שאתם יכולים לאמץ אליכם כערוצי שיווק לעסק שלכם:

  1. שיתופי פעולה – אני מאמינה ש 1+1 שווה הרבה יותר מ-2. עשו שיתופי פעולה עם קולגות (תתפלאו, אבל גם מתחרים שלכם כביכול יכולים להעשיר ולתרום לכם ויחד אתם יכולים לייצר רעיונות חדשים), עסקים משלימים, עסקים של קהל היעד שלכם וכל שיתוף פעולה שעומד מאחוריו העיקרון של WIN WIN. אלו שיתופי הפעולה שיבטיחו נתינה והצלחה מקסימלית.

  2. נטוורקינג – לא כל עסק ולא כל בעל עסק מתאים לנטוורקינג, אבל היה ואתם והעסק שלכם מתאימים לתרבות של הנטוורקינג, שקלו זאת ברצינות. ביטוי הפה לאוזן בנטוורקינג מתבטא בנקודות ואתם מצליחים ליצור חשיפה רחבה יותר לעסק שלכם.

  3. טעימות שירות – מוצרים "קטנים" מתוך המוצרים הגדולים שלכם, למשל הרצאה מתוך עולם התוכן שלכם בכדי שהלקוחות יוכלו להכיר את השירותים שלכם, יוכלו להבין את הערך המוסף שלהם. הלקוח בשלב זה אינו מסכן סכומים גבוהים של כסף, ולכן ההתנגדות שלנו נמוכה יותר. כאשר הלקוח רואה כי ישנו ערך עבורו ונוצרה סקרנות וישנו צורך עבורו להרחבת השירות, הוא יהיה מוכן להעמקת הרכישה מכם מעבר.

  4. ממליצים – אנחנו לרוב נהיה עם אנשים שדומים לנו, כך גם הלקוחות שלנו. יש לכם לקוח שהייתם רוצים עוד הרבה ממנו? מעולה! בקשו ממנו רשימה של לקוחות פוטנציאלים שלדעתו תוכלו לסייע גם להם. תגמלו את הלקוח שלכם על הנכונות והרצון לסייע לכם ועל אחת כמה וכמה אם הבשילה עסקה.

  5. לקוחות פוטנציאלים – אנחנו מכירים הרבה אנשים, והאנשים האלו מכירים עוד אנשים וכך הלאה. הכינו לכם רשימה של אנשי הקשר של אנשים מקושרים ומשמעותיים שיכולים לקשר אתכם ללקוחות פוטנציאלים עבורכם. נהלו את הרשימה הזו והתקשרו בכל יום לחלק ממנה, "חוק מספרים הגדולים" – תתקשרו יותר, תקבלו יותר "כן"!

לכל עסק ישנם את ערוצי השיווק האידאליים עבורו. עליכם לבחון מהם ערוצי השיווק הנכונים עבור העסק שלכם ובכל מקרה, לא להישען על ערוץ שיווק אחד.

רוצה שכך יהיה אצלך?

מזמינה אותך להיפגש איתי ונראה איך אפשר ליישם את זה בעסק שלך!
רק למלא את הפרטים, הקפה והפגישה עליי!

מזמינה אותך לשתף:)