מאמרים - אסטרטגיה שיווקית

לאחר הגדרת המוצר שלכם, חשוב לדבר על הערך המהותי שאתם נותנים ללקוח, כיצד אתם עונים לצרכים שלו ומסייעים לו לצמצם את האתגרים והכאבים עמם הוא מתמודד. כאשר הדיון ייסוב סביב האלמנטים הללו, תגעו בעולם הלקוח באופן משמעותי ותיצרו הקשבה גבוהה יותר מול הלקוח. באופן הזה יהיה לכם קל יותר לשווק לו את המוצרים שלכם, היות ותגעו בדיוק בנקודות הרלוונטיות עבורו.

עולם הלקוח

נסו לחשוב רגע על שלט הטלוויזיה שלכם, לא זה של הממיר, אלא של הטלוויזיה עצמה. זוכרים כמה כפתורים יש בו? מלא! בכמה מהם באמת עשיתם …

המשך »
מה הערכים שלכם בעסק? כיצד הם מתבטאים אצלכם?. הכל מהתשתית ועד למוצר הסופי.

מהם הערכים בעסק שלך?

ערכי העסק, בדומה לערכי האדם, מהווים חלק משמעותי מעיצוב "אישיות" וייחודיות העסק. אחד הדברים שאני בונה עם העסקים שאני מלווה הוא מערכת הערכים של העסק. …

המשך »
איך יוצרים תקשורת איכותית עם לקוחות? איך הופכים אותם לשותפים?

איך יוצרים תקשורת איכותית עם לקוחות?

בשנים האחרונות תפקידה של התקשורת בעולם ובעולם העסקי בפרט הפך להיות משמעותי יותר. אם בעבר התקשורת עם הלקוחות הייתה תקשורת תגובתית בעיקר, כך שהחברה מגיבה …

המשך »
איך יוצרים חדשנות בעסק שלך? מהי חדשנות ולמה היא בכלל חשובה?

איך יוצרים חדשנות בעסק?

החדשנות היא אלמנט חשוב בעסק, אשר מאפשר ליצור בידול  ויוצר בשורה חדשה ללקוחות הקיימים ו/או הפוטנציאליים שלכם.  החדשנות מאפשרת לכם יצירת יתרון תחרותי מול המתחרים …

המשך »
ייעוץ עסקי לעסקים, ליווי עסקי, ייעוץ עסקי, מודל סמארט, ייעוץ כלכלי לעסקים, מה זה פיתוח עסקי, פיתוח עסקי הגדרה, smart מודל, ענבר ורדי, ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

בידול בשלושה צעדים

אחד האלמנטים שמסייעים לקידום של העסק ולסגור שיחות מכירה הוא בידול. הבידול מאפשר לבעל העסק להגדיר במשפט או שניים מהי הייחודיות והערך המוסף שלו ולמעשה …

המשך »
מתן שירות הוא משמעותי ומאוד בעיני הלקוח. חווית שירות לא טובה יכולה לגרום לנזק משמעותי כל כך, שאף עבודה פרסומית ו/או שיווקית טובה ככל שתהיה לא תוכל לשקם. הלקוחות כיום מגיעים עם ציפייה גבוהה לשירות איכותי.

זכות לתת שירות

מתן שירות הוא משמעותי ומאוד בעיני הלקוח. חווית שירות לא טובה יכולה לגרום לנזק משמעותי כל כך, שאף עבודה פרסומית ו/או שיווקית טובה ככל שתהיה …

המשך »
פעמים רבות מגיעים אליי עסקים שיש להם מוצר אחד או שניים לכל היותר והוא כרוך בהוצאה גדולה מטעם הלקוח. המשמעות היא שתהליכי המכירה הם ארוכים יותר, עם סיכויים גבוהים יותר לנסיגה מטעם הלקוח. ואז בסופו של דבר יכולות להיות שתי אפשרויות: האחת, שהלקוח רוכש מהם, הם מרוויחים קצת שקט עד הלקוח הבא או שהלקוח נסוג מן העסקה ומאמציהם נפלו בתוהו וממשיכים לתור אחרי הלקוח הבא.

עסק יקר

פעמים רבות מגיעים אליי עסקים שיש להם מוצר אחד או שניים לכל היותר והוא כרוך בהוצאה גדולה מטעם הלקוח. המשמעות היא שתהליכי המכירה הם ארוכים …

המשך »
הקיץ הגיע, איך זה משפיע על העסק שלכם? איך תוכלו להכין את העסק שלכם לקיץ?

הקיץ הגיע

הקיץ כבר פה ועסקים רבים מרגישים את זה בכיס, לטוב ולרע. יש שזו ה-עונה שלהם וזה בדיוק הזמן שלהם להרוויח, אך יש רבים שמוצאים שרוב …

המשך »
לא על הפייסבוק לבדו. יש כל כך הרבה ערוצים שאפשר להשקיע בהם. אילו ערוצים ואיך עושים את זה?

לא על הפייסבוק לבדו

הפייסבוק הינו ערוץ שיווק טוב ונפלא, אבל לאחרונה אני מוצאת שלקוחות רבים שמגיעים אליי נשענים עליו באופן משמעותי אם לא לומר בלעדי. אין ספק כי …

המשך »
כיצד ניתן למנף את הפייסבוק לערוץ משמעותי שעובד?

איך תהפכו את הפייסבוק העסקי לנכס שיווקי?

דף הפייסבוק העסקי שלכם זהו נכס שיווקי, שאם משתמשים בו בצורה הנכונה תוכלו למנף א העסק שלכם באופן משמעותי. ריכזתי לכם את הטיפים העיקריים בעיניי …

המשך »
מיתוג, לא תאמינו כמה זה יכול למנף או להפיל אתכן. איך עושים את זה?

מיתוג וחשיבותו

אחד הדברים שגרמו לי לתסכול הגדול ביותר בחיי כשכירה, היה השעמום. הרגשתי שאני כבר לא חולמת, לא ממש יוצרת, נמצאת במקום ה"שבלוני" המצופה, כי הארגון …

המשך »
כמה חשוב לבחור את הלקוחות שלנו. כל לקוח שנבחר יכול למנף או לקחת מאתנו את האנרגיה

בוחרים (גם) לקוחות

כיועצת עסקית, פעמים רבות כשאני שואלת את בעלי העסקים שאני מלווה: "מיהו הלקוח הפוטנציאלי שלך?" עונים לי: "כולם".  מכירים את הפתגם "תפסת מרובה לא תפסת"? …

המשך »
מה אומרים על העסק שלך? מה אומרים עליך?האם אפשר לנהל את זה?

מה אומרים עליי?

ביום שישי הקרוב בני הבכור הלומד בכתה ב' יקבל תעודה. אני, כאמא גאה ונרגשת, שאלתי אותו:"אתה מתרגש לקראת התעודה?", ובלי לייחס יותר מידי חשיבות הוא …

המשך »