מאמרים - אסטרטגיה שיווקית

פה לאוזן זה לא פלא
פעמים רבות כאשר אני שואלת עסקים מהו ערוץ השיווק המשמעותי ביותר עבורם, אני מקבלת את התשובה "פה לאוזן", או בקיצור פל"א. אז זהו, שבמקרים רבים

10 טיפים להתמודדות עסקית עם הקיץ
חודשי הקיץ בעסקים אינם פשוטים. האנשים נכנסים לאווירת חופש, מתחילים להוריד הילוך פחות רוצים להתחייב ובאותו האופן ארגונים רבים יוצאים לפגרה. אז מי שמכיר אותי,

איך מגדירים קהל יעד?
במאמר הקודם הסברתי את חשיבות הגדרת קהל היעד. הגדרת קהל היעד הינה הכרחית למיקוד העסקי שלכם וכמובן, לבניית תכנית עסקית עבור העסק שלכם. אז איך

הגדרת קהל יעד – דיוק או צמצום?
הגדרתם את החזון שלכם, אתם יודעים לאן אתם רוצים להגיע והגדרתם יעדים ומטרות להגשמה, והגיעה העת להגדרת קהל היעד. אני מוצאת כי הגדרת קהל היעד

דילמת הקינדר של העצמאי
זוכרים את הפרסומת של קינדר? ההבטחה בקינדר שזה גם שוקולד, גם חלב וגם הפתעה – גם וגם וגם. איזה כיף? הכל באותו המוצר! בעולם בו

מה זה בידול?
בעולם העסקי, המתאפיין בתחרותיות גבוהה, ריבוי מתחרים ומתוך כך ריבוי מסרים לצרכן, עסקים מוצאים את עצמם נבלעים בתוך התחרות הגדולה. הצרכן אינו יודע לומר בדיוק

5 העקרונות לשירות לקוחות
יושבת לי בבית קפה, מבקשת לשבת בשולחן שקט. מושיבים אותי ואני מקבלת שולחן די רועש. לא נורא, נסתדר. ממתינה לתפריט, אך לא מקבלת תפריט וממתינה.

איך בונים מותג?
כשאני פוגשת עסקים בתחילת דרכם, אחד ההיבטים שבהם אנו דנים הוא הלוגו שלהם. פעמים רבות אמרים לי: "אה, שטויות, בסך הכל איזה ציור קטן עם

נערכים לאורחים
כשאתם מזמינים אליכם הביתה אורחים, אתם נערכים מראש. אתם דואגים לכיבוד, מסדרים קצת את הבית (מחביאים את הכביסה), מתארגנים קצת ועוד. כאשר מפתיעים אתכם אורחים

עולם הלקוח
נסו לחשוב רגע על שלט הטלוויזיה שלכם, לא זה של הממיר, אלא של הטלוויזיה עצמה. זוכרים כמה כפתורים יש בו? מלא! בכמה מהם באמת עשיתם

מהם הערכים בעסק שלך?
ערכי העסק, בדומה לערכי האדם, מהווים חלק משמעותי מעיצוב "אישיות" וייחודיות העסק. אחד הדברים שאני בונה עם העסקים שאני מלווה הוא מערכת הערכים של העסק.

איך יוצרים תקשורת איכותית עם לקוחות?
בשנים האחרונות תפקידה של התקשורת בעולם ובעולם העסקי בפרט הפך להיות משמעותי יותר. אם בעבר התקשורת עם הלקוחות הייתה תקשורת תגובתית בעיקר, כך שהחברה מגיבה

איך יוצרים חדשנות בעסק?
החדשנות היא אלמנט חשוב בעסק, אשר מאפשר ליצור בידול ויוצר בשורה חדשה ללקוחות הקיימים ו/או הפוטנציאליים שלכם. החדשנות מאפשרת לכם יצירת יתרון תחרותי מול המתחרים

בידול בשלושה צעדים
אחד האלמנטים שמסייעים לקידום של העסק ולסגור שיחות מכירה הוא בידול. הבידול מאפשר לבעל העסק להגדיר במשפט או שניים מהי הייחודיות והערך המוסף שלו ולמעשה

זכות לתת שירות
מתן שירות הוא משמעותי ומאוד בעיני הלקוח. חווית שירות לא טובה יכולה לגרום לנזק משמעותי כל כך, שאף עבודה פרסומית ו/או שיווקית טובה ככל שתהיה

לא על הפייסבוק לבדו
הפייסבוק הינו ערוץ שיווק טוב ונפלא, אבל לאחרונה אני מוצאת שלקוחות רבים שמגיעים אליי נשענים עליו באופן משמעותי אם לא לומר בלעדי. אין ספק כי

איך תהפכו את הפייסבוק העסקי לנכס שיווקי?
דף הפייסבוק העסקי שלכם זהו נכס שיווקי, שאם משתמשים בו בצורה הנכונה תוכלו למנף א העסק שלכם באופן משמעותי. ריכזתי לכם את הטיפים העיקריים בעיניי

מיתוג וחשיבותו
אחד הדברים שגרמו לי לתסכול הגדול ביותר בחיי כשכירה, היה השעמום. הרגשתי שאני כבר לא חולמת, לא ממש יוצרת, נמצאת במקום ה"שבלוני" המצופה, כי הארגון

בוחרים (גם) לקוחות
כיועצת עסקית, פעמים רבות כשאני שואלת את בעלי העסקים שאני מלווה: "מיהו הלקוח הפוטנציאלי שלך?" עונים לי: "כולם". מכירים את הפתגם "תפסת מרובה לא תפסת"?

מה אומרים עליי?
ביום שישי הקרוב בני הבכור הלומד בכתה ב' יקבל תעודה. אני, כאמא גאה ונרגשת, שאלתי אותו:"אתה מתרגש לקראת התעודה?", ובלי לייחס יותר מידי חשיבות הוא