מאמרים - אסטרטגיה שיווקית

הצרכן כיום חשוף לכל כך הרבה מסרים, בכל מקום אפשרי, אם זה בסביבה הדיגיטלית, אם זה בסביבה הפיזית, אם זה בבית או בחוץ, מסרים בכל מקום אפשרי. המסרים מקיפים את הצרכן. כאשר יהיו מסרים אשר ידברו לעולמו, אשר ייגעו בו וידברו אליו, שיתנו מענה לצורך שלו ולאתגרים העומדים בפניו ויהיו מדויקים עבורו, תיווצר הקשבה מבחינתו. איך יוצרים מסר אפקטיבי?

איך מעבירים מסר?

השיווק כיום מחבר את עולם הלקוח עם עולם המוצר, כאשר היצרן שם במרכז את רצונות וצרכי הלקוח במרכז, ובהתאם לכך מפתח מוצרים ושירותים ומציע אותם

קרא עוד »
פה לאוזן הוא מנוף הצמיחה של עסקים רבים. איך ניתן למנף אותו? כיצד ניתן להפוך אותו למנוהל ולא מתנהל?

פה לאוזן זה לא פלא

פעמים רבות כאשר אני שואלת עסקים מהו ערוץ השיווק המשמעותי ביותר עבורם, אני מקבלת את התשובה "פה לאוזן", או בקיצור פל"א. אז זהו, שבמקרים רבים

קרא עוד »
אפקט WOW אצל הלקוחות שלכם יכול ליצור את השינוי עבורכם. כיצד יוצרים אפקט שכזה אצל הלקוחות?

אפקט WOW

קונים לכם מתנה, איזה כיף, נכון? מתי יפתיע אתכם יותר שיקנו לכם מתנה: ביום ההולדת או סתם יום? סביר להניח שבסתם יום, כי לא ציפיתם,

קרא עוד »
איך מגדירים את קהל היעד שלכם? ממה מתחילים ועל מה חשוב להקפיד?

איך מגדירים קהל יעד?

במאמר הקודם הסברתי את חשיבות הגדרת קהל היעד. הגדרת קהל היעד הינה הכרחית למיקוד העסקי שלכם וכמובן, לבניית תכנית עסקית עבור העסק שלכם. אז איך

קרא עוד »
מהו בידול? כיצד הוא יכול למנף את העסק שלנו? הבידול מיחד אותנו מיתר השוק וגורם ללקוח לבחור בנו שוב ושוב

מה זה בידול?

בעולם העסקי, המתאפיין בתחרותיות גבוהה, ריבוי מתחרים ומתוך כך ריבוי מסרים לצרכן, עסקים מוצאים את עצמם נבלעים בתוך התחרות הגדולה. הצרכן אינו יודע לומר בדיוק

קרא עוד »
המיתוג שלכם הוא אתם, היישות העסקית שלכם. אל תקלו ראש במיתוג שלכם, ואם אתם לא בטוחים במיתוג שלכם, עדיף בשלב הראשון להיות ללא מיתוג מאשר להיות עם מיתוג שגוי. עם זאת, לא ניתן להיות בעסק ללא מיתוג לאורך זמן כי כמו ש"לכל איש יש שם", אז לכל עסק יש שם.

איך בונים מותג?

כשאני פוגשת עסקים בתחילת דרכם, אחד ההיבטים שבהם אנו דנים הוא הלוגו שלהם. פעמים רבות אמרים לי: "אה, שטויות, בסך הכל איזה ציור קטן עם

קרא עוד »
כשאתם מזמינים אליכם הביתה אורחים, אתם נערכים מראש. אתם דואגים לכיבוד, מסדרים קצת את הבית (מחביאים את הכביסה), מתארגנים קצת ועוד. כאשר מפתיעים אתכם אורחים ואתם לא ערוכים לכך, לרוב ישנה מבוכה קלה, אולי אפילו התנצלות ומיד מארגנים מה שאפשר וממשיכים הלאה. אז מה קורה בעסק שלכם כשיש אורחים? לא פעם אני רואה עסקים שקוראים ללקוחות פוטנציאליים להיכנס אליהם לאתר, לדף הפייסבוק ועוד, ואלו כלל אינם מעודכנים, אינם מוסיפים רושם לעסק, אלא פוגמים ברושם ובמקצועיות העסק.

נערכים לאורחים

כשאתם מזמינים אליכם הביתה אורחים, אתם נערכים מראש. אתם דואגים לכיבוד, מסדרים קצת את הבית (מחביאים את הכביסה), מתארגנים קצת ועוד. כאשר מפתיעים אתכם אורחים

קרא עוד »
לאחר הגדרת המוצר שלכם, חשוב לדבר על הערך המהותי שאתם נותנים ללקוח, כיצד אתם עונים לצרכים שלו ומסייעים לו לצמצם את האתגרים והכאבים עמם הוא מתמודד. כאשר הדיון ייסוב סביב האלמנטים הללו, תגעו בעולם הלקוח באופן משמעותי ותיצרו הקשבה גבוהה יותר מול הלקוח. באופן הזה יהיה לכם קל יותר לשווק לו את המוצרים שלכם, היות ותגעו בדיוק בנקודות הרלוונטיות עבורו.

עולם הלקוח

נסו לחשוב רגע על שלט הטלוויזיה שלכם, לא זה של הממיר, אלא של הטלוויזיה עצמה. זוכרים כמה כפתורים יש בו? מלא! בכמה מהם באמת עשיתם

קרא עוד »
מה הערכים שלכם בעסק? כיצד הם מתבטאים אצלכם?. הכל מהתשתית ועד למוצר הסופי.

מהם הערכים בעסק שלך?

ערכי העסק, בדומה לערכי האדם, מהווים חלק משמעותי מעיצוב "אישיות" וייחודיות העסק. אחד הדברים שאני בונה עם העסקים שאני מלווה הוא מערכת הערכים של העסק.

קרא עוד »
איך יוצרים חדשנות בעסק שלך? מהי חדשנות ולמה היא בכלל חשובה?

איך יוצרים חדשנות בעסק?

החדשנות היא אלמנט חשוב בעסק, אשר מאפשר ליצור בידול  ויוצר בשורה חדשה ללקוחות הקיימים ו/או הפוטנציאליים שלכם.  החדשנות מאפשרת לכם יצירת יתרון תחרותי מול המתחרים

קרא עוד »
ייעוץ עסקי לעסקים, ליווי עסקי, ייעוץ עסקי, מודל סמארט, ייעוץ כלכלי לעסקים, מה זה פיתוח עסקי, פיתוח עסקי הגדרה, smart מודל, ענבר ורדי, ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

בידול בשלושה צעדים

אחד האלמנטים שמסייעים לקידום של העסק ולסגור שיחות מכירה הוא בידול. הבידול מאפשר לבעל העסק להגדיר במשפט או שניים מהי הייחודיות והערך המוסף שלו ולמעשה

קרא עוד »
מתן שירות הוא משמעותי ומאוד בעיני הלקוח. חווית שירות לא טובה יכולה לגרום לנזק משמעותי כל כך, שאף עבודה פרסומית ו/או שיווקית טובה ככל שתהיה לא תוכל לשקם. הלקוחות כיום מגיעים עם ציפייה גבוהה לשירות איכותי.

זכות לתת שירות

מתן שירות הוא משמעותי ומאוד בעיני הלקוח. חווית שירות לא טובה יכולה לגרום לנזק משמעותי כל כך, שאף עבודה פרסומית ו/או שיווקית טובה ככל שתהיה

קרא עוד »
פעמים רבות מגיעים אליי עסקים שיש להם מוצר אחד או שניים לכל היותר והוא כרוך בהוצאה גדולה מטעם הלקוח. המשמעות היא שתהליכי המכירה הם ארוכים יותר, עם סיכויים גבוהים יותר לנסיגה מטעם הלקוח. ואז בסופו של דבר יכולות להיות שתי אפשרויות: האחת, שהלקוח רוכש מהם, הם מרוויחים קצת שקט עד הלקוח הבא או שהלקוח נסוג מן העסקה ומאמציהם נפלו בתוהו וממשיכים לתור אחרי הלקוח הבא.

עסק יקר

פעמים רבות מגיעים אליי עסקים שיש להם מוצר אחד או שניים לכל היותר והוא כרוך בהוצאה גדולה מטעם הלקוח. המשמעות היא שתהליכי המכירה הם ארוכים

קרא עוד »
הקיץ הגיע, איך זה משפיע על העסק שלכם? איך תוכלו להכין את העסק שלכם לקיץ?

הקיץ הגיע

הקיץ כבר פה ועסקים רבים מרגישים את זה בכיס, לטוב ולרע. יש שזו ה-עונה שלהם וזה בדיוק הזמן שלהם להרוויח, אך יש רבים שמוצאים שרוב

קרא עוד »
לא על הפייסבוק לבדו. יש כל כך הרבה ערוצים שאפשר להשקיע בהם. אילו ערוצים ואיך עושים את זה?

לא על הפייסבוק לבדו

הפייסבוק הינו ערוץ שיווק טוב ונפלא, אבל לאחרונה אני מוצאת שלקוחות רבים שמגיעים אליי נשענים עליו באופן משמעותי אם לא לומר בלעדי. אין ספק כי

קרא עוד »
מיתוג, לא תאמינו כמה זה יכול למנף או להפיל אתכן. איך עושים את זה?

מיתוג וחשיבותו

אחד הדברים שגרמו לי לתסכול הגדול ביותר בחיי כשכירה, היה השעמום. הרגשתי שאני כבר לא חולמת, לא ממש יוצרת, נמצאת במקום ה"שבלוני" המצופה, כי הארגון

קרא עוד »
כמה חשוב לבחור את הלקוחות שלנו. כל לקוח שנבחר יכול למנף או לקחת מאתנו את האנרגיה

בוחרים (גם) לקוחות

כיועצת עסקית, פעמים רבות כשאני שואלת את בעלי העסקים שאני מלווה: "מיהו הלקוח הפוטנציאלי שלך?" עונים לי: "כולם".  מכירים את הפתגם "תפסת מרובה לא תפסת"?

קרא עוד »
סגירת תפריט
דילוג לתוכן